بارش برف درارتفاعات محور کندوان/محورهای 7 استان بارانی هستند

سرپرست مرکز اطلاعات و پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در دو محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و پلیس راه کشور در گفت وگو با خبرنگارایسکانیوز، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد:در حال حاضر ترافیک در باندجنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باندجنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی بارش برف در ارتفاعات محور کندوان مشاهده می شود.

سرپرست مرکز اطلاعات و پلیس راه کشور گفت: همچنین در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی, ایلام, زنجان و کردستان، استان البرز محورهای کرج-چالوس و کرج-قزوین، استان کرمانشاه محور روانسر-پاوه و استان اردبیل محور سرچم-اردبیل بارش باران گزارش شده است.

رحمانی افزود: در محور هراز محدوده تونل امام زاده هاشم در استان های تهران شرق و مازندران از 7 تا 30 آبان ماه همه روزه به صورت 24 ساعته مسدود است گفتنی است در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز محدوده گردنه امام زاده هاشم انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در حد فاصل میدان امیر کبیر تا تونل کندوان محور کرج – چالوس در استان البرز از 15 مهر الی 20 اسفند ماه از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی به علت انجام عملیات راهسازی محدودیت تردد وجود دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و پلیس راه کشور گفت: در محور قدیم قزوین – رشت حد فاصل کیلومتر صفر تا 72 در استان قزوین از مورخ 15 مهر تا 15 آذر از ساعت 8 صبح الی 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه، همچنین از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از آن به علت انجام عملیات راهسازی محدودیت تردد وجود دارد.

وی اضافه کرد: در محور قدیم تهران-قم حد فاصل کیلومتر 15 تا 48 در غرب استان تهران از 26 مهر الی 20 اسفند از ساعت 8 صبح تا 15 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و روز سه شنبه از ساعت 8 صبح الی 14 هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و هم چنین روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا می شود.

رحمانی افزود: محور کرج_چالوس به علت عملیات جاده ای شامل ایمن سازی تونل 5 و بهسازی سیستم روشنایی تونل کندوان از مورخ23 مهر تا 23 آذر روزهای شنبه، یکشنبه،دوشنبه و چهارشنبه، همچنین روز سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 14 ظهر هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و هم چنین روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه در حوزه استان البرز از ساعت 23 تا 5 بامداد و در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 تا 5 بامداد روز بعد مسدود است و در زمان انسداد محورها، تردد از دیگر محورهای شمالی شامل فیروزکوه و هراز انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در محور اسلام آباد غرب-سر پل ذهاب در استان کرمانشاه در محدوده سه راهی کرند دالاهو از تاریخ 22 آبان تا اطلاع ثانوی ممنوع است به همین منظور شهروندان می توانند از محور جایگزین گیلانغرب تردد کنند. گفتنی است سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

705

کد خبر: 873760

وب گردی

وب گردی