از خلسه خارج شویم/همین فردا از شدت آلودگی هوا دچار خفگی خواهیم شد

عضو شورای شهر تهران گفت: هرچه سریع‌تر از این خلسه و آرامش قبل از طوفان خارج شویم و طوری عمل کنیم که گویا همین فردا از شدت آلودگی هوا دچار خفگی خواهیم شد و پس‌فردا در تهران زلزله خواهد آمد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، ناهید خداکرمی در تذکرات پیش از دستور بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران ری و تجریش اظهار داشت: در راستای ماده 71 وظایف نمایندگان شورای تذکر خود را به صدا و سیما جمهوری اسلامی اعلام می‌کنم؛

اگر امروز شاهدیم که مردم به سازمان‌های امدادی و مسئولین اعتماد نمی‌کنند و به صورت انفرادی یا از طریق چهره‌های شاخص مهربانی و نوعدوستی قابل ستایش خود را به کرمانشاه گسیل داستند، و عکس و فیلم از چهره رنجدیده آسیب‌دیدگان زلزله فضای مجازی را فرا گرفته است، بخش مهم آن مربوط به عملکرد شعارآلود، یکجانبه گرایانه و پرلعن و نفرین صداوسیماست.

وی افزود: لذا تذکر من به صدا و سیما این است که شما از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کنید پس دوربین و میکروفون خود را به طرف مردم و تصاویر و صداهایی که دوست دارند بچرخانید تا این بی‌اعتمادی آسیب بیشتری به سبک زندگی و حرکت جمعی کشور نزده است به فکر اصلاح باشید.

رئیس کمیته سلامت خاطر نشان کرد: گرچه متخصصین علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی نیز باید این پدیده را به روشی علمی تجزیه و تحیل کنند.

خداکرمی در تذکری به اعضای شورای شهر نیز تاکید کرد: تذکر دوم به خودمان یعنی اعضای شورای شهر، شهرداری و مردم و مسئولین است؛ که هرچه سریع‌تر از این خلسه و آرامش قبل از طوفان خارج شویم و طوری عمل کنیم که گویا همین فردا از شدت آلودگی هوا دچار خفگی خواهیم شد و پس‌فردا در تهران زلزله خواهد آمد.

ناهید خداکرمی در تذکر سوم خود گفت:تذکر سوم در مورد اجرای بند الف ماده 63 و بند ب و ث ماده 71 قانون پنج ساله دوم در مورد مدیریت بحران به شهرداری است که کتبا تقدیم می‌شود.
706

کد خبر: 873877

وب گردی

وب گردی