استعفای دسته جمعی اعضای شوراهای شهیون دزفول  مبنای قانونی ندارد/اعضاء به زودی برخواهند گشت

رئیس شورای اسلامی بخش شهیون دزفول گفت: استعفای گروهی همه اعضای شورا ناشی از یک سوء‌تفاهم و دلخوری بوده است که مبنای قانونی نداشته و به زودی برخواهند گشت.

علی حسینی رئیس شورای اسلامی بخش شهیون دزفول درباره استعفای جمعی اعضای شورا در گفت وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز، گفت: استعفای جمعی اعضای شورا به دلیل یک برداشت غلط و سوتفاهم صورت گرفت که ناشی از سفر استاندار خوزستان و عبور از منطقه شهیون بود.

وی با بیان اینکه اولین باری بود که بعد از سال‌ها چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن، استاندار خوزستان وارد منطقه محروم شهیون شدند، گفت: استاندار اختصاصاً برای منطقه محروم و صعب‌العبور کوهستانی امامزاده احمد آمده بودند و قرار بر این نبود به بخش شهیون برود و مستقیم می‌خواستند به منطقه امامزاده احمد بروند و تا آن منطقه 10 ساعت در راه باید می‌بودند. به دلیل کمبود زمان می‌خواستند به سرعت به آن منطقه برسند و اعضای شورا متوجه رد شدن استاندار از منطقه شهیون شدند، در آنجا حضور پیدا کردند که با استاندار دیداری داشته باشند و استاندار به دلیل کمبود وقت نتوانستند حضور یابند. این موضوع باعث شد اعضا دچار ناراحتی و سوء‌تفاهم شوند .

حسینی گفت: استعفای گروهی همه اعضای شورا ناشی از یک سوء‌تفاهم و دلخوری بوده است که مبنای قانونی نداشته و به زودی برخواهند گشت و بعد از اینکه دلیل اصلی مساله را متوجه شدند برایشان رفع سوء‌تفاهم شده و اصلاً استاندار هم برنامه‌ای برای توقف در منطقه شهیون نداشتند.

بخش کوهستانی شهیون در شمال شهرستان دزفول واقع شده و با پنج دهستان و حدود ۲۰۰ روستا بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد که عمدتا به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 873920

وب گردی

وب گردی