تشکیل قرارگاه پلیس پیشگیری ناجا در منطقه ثلاث باباجانی

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اعلام کرد: قرارگاه تاکتیکی ابوذر این پلیس در ثلاث باباجانی به منظور هماهنگی بیشتر واحدهای انتظامی مستقر در منطقه و تسریع در امداد رسانی به آسیب دیدگان راه اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز،سردار محمد شرفی افزود: تدابیر لازم انتظامی و ترافیکی نیز در راستای تسهیل امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله به یگان های تابعه ابلاغ شده است.
سردار حبیب الله جان نثاری جانشین فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی نیز امروز گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.
وی اضافه کرد: گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در تمامی مسیرها و اماکن حساس استقرار دارند و از بروز هرگونه تعرض و سوء استفاده توسط معاندان جلوگیری می کنند، نیروهای یگان ویژه با انگیزه بالا به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 437 کشته و بیش از 12 هزار مصدوم در استان داشته است.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که کل غرب کشور تا بخش هایی از تهران را لرزاند و مردم چندین کشور منطقه به ویژه عراق آن را احساس کردند.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دست کم 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 873936

وب گردی

وب گردی