تقویت ادارات نقاط زلزله‌زده توسط ادارات کل استان کرمانشاه

فرماندار قصرشیرین خواستار تقویت ادارات نقاط زلزله‌زده توسط ادارات کل استان کرمانشاه برای خدمات‌رسانی بهتر به زلزله‌زدگان شد.

به گزارش ایسکانیوز، فرامرز اکبری امروز سه شنبه در نشست ستاد بحران شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به مشکلات شهرستان قصرشیرین در اثر زلزله اخیر گفت: بحث خدمات رسانی در حال انجام است اما از جمله مشکلات ما این است که تعدادی از ساختمان ادارات تخریب شده است و برای ادامه خدمت نیاز است کانکسی در اختیار آنها قرار داده شود چرا که برخی از ساختمان ها اصلا غیرقابل استفاده است.

وی با اشاره به مدارس تخریبی شهرستان افزود: به رئیس آموزش و پرورش اعلام شد که در شیفت مخالف مدارس سالم دانش آموزان این مدارس تحصیل کنند اما مشکلات دیگری وجود دارد.

فرماندار قصرشیرین از تخریب بخشی از منازل سازمانی کارکنان تخریب شده که در این زمینه نیز نیاز به کمک داریم.

وی تصریح کرد: برای بازسازی منازلی که تخریب ۱۰۰ درصد شدند، همانگونه که مستحضرید، آذر و دی و بهمن در شهرستان سرپل ذهاب و قصرشیرین هوا سرد است، لذا کسی که قصد بازسازی مسکنش را دارد نیاز به یک اسکان و کانکسی برای این موضوع دارد.

اکبری با بیان اینکه اکنون تمام امکانات شهرستان ما درگیر است، گفت: ما حتی در حال سرویس دادن به سرپل ذهاب هم هستیم و کمبود ماشین داریم، لذا ادارات کل استان که امکانات در اختیار دارند هم اداره خود را تقویت کنند و هم ۲ تا ۳ دستگاه ماشین در اختیار اداره خود در شهرستانش بگذارد که ما بتوانیم امر خدمات رسانی را با شدت بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: برای کسانی نیز که در چادرها اسکان دارند هم سرویس بهداشتی و هم حمام نیاز داریم.

901

کد خبر: 873977

وب گردی

وب گردی