توزیع ۱۲۰۰سبد کالا و ۲۶۰ سری جهیزیه نوعروسان از ناحیه بسیج ابوذر تهران بزرگ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران بزرگ از توزیع ۱۲۰۰ سبد کالا و ۲۶۰ سری جهیزیه نوعروسان از این ناحیه به نمایندگی سپاه تهران بزرگ خبرداد و گفت: از این تعداد ۱۹ سری جهیزیه و ۵۰۰ سبد کالا متعلق به مردم منطقه ۱۹ تهران است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم جمال مغروری با تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول و هفته بسیج به عموم ملت ایران به ویژه بسیجیان گفت: ربیع الاول ماه برکت، عزت و وحدت برای مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران بزرگ با اشاره اینکه مردم سراسر کشور با حضور پررنگ خود در طرح کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه،‌ باردیگر وحدت و همدلی ملت ایران را به نمایش گذاشته‌اند،‌افزود: گروههای جهادی این ناحیه نیز برای کمک به بازسازی بخشی از روستای زلزله زده اعزام شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر سپاه تهران بزرگ همچنین از اجرای طرح توزیع 1200 سبد کالا و 60 سری جهیزیه کامل در هفته بسیج در مناطق مختلف تهران خبر داد و گفت: از این تعداد 500 سبد کالا و 19 سری جهیزیه متعلق به مردم منطقه 19 شهر تهران است.

به گفته مغروری در مراسم اجرایی این طرح،‌ مسئولان شهرداری، کمیته امداد امام خمینی، استانداری و فرماندهان سپاه تهران بزرگ و سازمان بسیج مستضعفین نیز حضور می‌یابند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع این ناحیه در هفته بسیج، از ارائه خدمات رایگان سلامت، پزشکی و مشاوره، فعالیتهایی با محوریت محرومیت زدایی، تجلیل از مادران و پدران آسمانی و برپایی نمایشگاه عملکرد بسیج خواهران به عنوان مهمترین برنامه‌های‌شان نام برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: برگزاری جشنواره هنری و ادبی وصف عشق، اجرای برنامه هفت شهر هفت برنامه در مساجد، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری مسابقات عکاسی و پوستر و اختتامیه جشنواره تئاتر یاران محراب از دیگر برنامه‌های ما در هفته بسیج است.

700

کد خبر: 874056

وب گردی

وب گردی