آیین استقبال از شهید مدافع حرم در فرودگاه آبادان برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آبادان گفت: آیین استقبال از شهید مدافع حرم «عارف کاید خورده» ساعت ۲۰ امشب در محل فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سرگرد عبدالحسن بعنونی نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری افزود: پس از برگزاری آئین استقبال، پیکر پاک و مطهر شهید کایدخورده به محل سپاه ناحیه آبادان برای برگزاری آئین وداع با شهید منتقل می شود.

وی اظهار کرد: شهید عارف کایدخورده سه بار از سوی گردان امام حسین(ع) شهر آبادان برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) اعزام شد که به رغم جانبازی در مرحله دوم از اعزامش اما باز دست از جهاد برنداشت و راهی حرم شد.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر شهید ساعت هفت صبح فردا چهارشنبه برای خاکسپاری به شهر دزفول انتقال می یابد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آبادان با بیان اینکه این شهید بزرگوار، پرورش یافته در دامان بسیج و مساجد و حسینیه های آبادان بود، گفت: امروز سردار قاسم سلیمانی در پیامی پایان عمر داعش را اعلام کرد، همان دشمنی که با دلارهای عربستان رشد پیدا کرد اما مدافعان حرم با گذشتن از جان خود آنها را در نطفه خفه کردند.

سرگرد بعنونی نژاد افزود: امروز توانستیم کشورهای اسلامی را مصون نگه داریم و بابت آن نیز هزینه زیادی داده ایم و در صورت نیاز باز هم هزینه می دهیم.

901

کد خبر: 874093

وب گردی

وب گردی