50 مدرسه و 420 کلاس درس درسرپل‌ذهاب دیگر قابل استفاده نیست

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه محیط مدارس زلزله‌زده باید برای بهسازی و ارائه خدمت به سرعت تخلیه شوند، گفت: 50 مدرسه و 420 کلاس درس در شهرستان سرپل‌ذهاب دیگر قابل استفاده نیست.

‍ به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس سید محمد بطحایی در جلسه ستاد مدیریت بحران که پیش از ظهر امروز در فرمانداری سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار کرد: 50 مدرسه و 420 کلاس درس در شهرستان سرپل‌ذهاب دیگر قابل استفاده نیست.

وی ادامه داد: راه افتادن مدارس سرزندگی و نشاط را به جامعه برمی‌گرداند و خیران مدرسه‌ساز وارد‌ عمل شده‌اند و امیدواریم 50 مدرسه با کمک آنها ساخته شود.

وزیر آموزش و پرورش به قول‌های بنیاد برکت برای بازسازی مدارس اشاره و بیان کرد: کتاب و لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان زلزله‌زده تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: آسیب‌های روحی و روانی به دانش آموزان در جریان زلزله وارد شده است که با کمک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روحیه دانش آموزان را بازسازی خواهیم کرد.

بطحایی تأکید کرد: محیط مدارس باید برای بهسازی و ارائه خدمت به سرعت تخلیه شوند.

وی به تلاش‌های بی‌وقفه مسؤولان، مدیران ملی و استانی اشاره و بیان کرد: بروز این اتفاقات نشان می‌دهد که همبستگی مردم ما چنین شرایطی چقدر محکم و غیرقابل گسستن است.
706

کد خبر: 874121

وب گردی

وب گردی