انهدام باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر، دستگیری ۵ قاچاقچی و کشف ۲ تن و ۶۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد قنبری اظهار داشت: یگان‌های عملیاتی انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح برای جا به جایی مواد مخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر با خبر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی عصر روز گذشته ماموران محل تردد خودروهای متعلق به این باند را به همراه محل دپوی مواد مخدر شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری تکاوران پلیس موفق شدند 2 تن و 467 کیلوگرم تریاک، 28 کیلوگرم مرفین، 140 کیلوگرم حشیش و یک قبضه اسلحه کلاشینکف از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

قنبری با اشاره به توقیف 3 دستگاه خودرو تویوتا و دستگیری 5 قاچاقچی در این عملیات، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

901

کد خبر: 874147

وب گردی

وب گردی