نشست معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دبیران جشنوارهای فجر

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست مشترکی با دبیران جشنواره های فجر این معاونت و مدیران کل مربوطه برگزار کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، در این نشست که با موضوع بررسی آخرین وضعیت هر یک از جشنواره های موسیقی ، تائتر و تجسمی برگزار شد، مباحث مربوط به جشنواره ها و راه کارهای لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این دوره از جشنواره مطرح شد .

علی مرادخانی طی این نشست 3 ساعته ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران جشنواره ها بر لزوم هم اندیشی بیشتر جهت هم افزایی و برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره ها و پرداختن به موضوعات انقلاب اسلامی تاکید کرد. همچنین در ادامه این نشست هر یک از دبیران جشنواره ها و مدیران کل گزارشی از مراحل انجام شده ارائه کردند و در خصوص ایجاد جشنواره ای بهتر به گفت و گو پرداختند و بر لزوم اجراهایی ترکیبی متشکل از همه هنرهای حاضر در جشنواره تاکید داشتند.

در این نشست فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی، مجید ملانوروزی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، حمیدرضا نوربخش مدیر جشنواره موسیقی فجر، فرهاد مهندس پور دبیر جشنواره تاتر فجر، مجتبی آقایی دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر و مرتضی باقرنژاد مشاور اجرایی معاونت امور هنری حضور داشتند.

503

کد خبر: 874205

وب گردی

وب گردی