بسیج ثمره یک تفکر و  فرهنگ  اجتماعی  است

بسیجیان با اطاعت از ولی امر خود، روزبه روز در راستای مقاوم سازی حکومت اسلامی قدم برمی دارند، بسیج در عرصه جنگ نرم فعالیت دارد و اگر نیاز باشد با در دست گرفتن سلاح به جنگ سخت هم وارد می شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ، با شروع هفته گرامیداشت بسیج در 30 آبان ماه هر سال، مراسمی از طرف نهاد ها و ارگان های مردمی در سطح کشور برگزار می شود که هدف آن بزرگداشت جانفشانی هایی است که از طرف بسیج (بزرگترین ستاد یگان جمعی )که همان ارتش 20 میلیونی است انجام می شود. بسیجی که با درایت معمار کبیر انقلاب برای خنثی ساختن دسیسه های دشمن تشکیل شد.

یوسف عباسی مسئول امور ایثارگران شهرداری منطقه 18 با اشاره به اینکه بسیج یعنی آمادگی نیروهای مردمی داوطلب که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات ملی، حرکت جمعی خود را به طور سازمان یافته برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به وجود می آورند درباره گرامیداشت هفته بسیج گفت:روز شمار هفته بسیج در روز 5 شنبه ساعت 2 بعد از ظهر با غبار روبی گلزار شهدا ی یافت آباد با همراهی خانواده و همزمان در بهشت زهرا قطعه 50 با حضور خانواده های بسیجیان و ایثارگران همزمان برگزار می شود.

عباسی ادامه داد:روز جمعه باحضور ایثارگران و بسیجیان در نماز جمعه با بسیج میثاق می بندیم و روز شنبه با تجلیل از پیشکسوتان جهاد و ایثاراین هفته را گرامی می داریم.

وی ضمن بیان اینکه روز یکشنبه از خانواده های 14 شهید مدافع حرم در منطقه تجلیل به عمل می آوریم گفت :دوشنبه عیادت از 30جانباز اعصاب و روان بستری با حضور مسئولان از برنامه های پیش بینی شده است.

عباسی افزود:در روز سه شنبه با تجلیل از جانبازان همکار و جانبازان سطح محدوده 18 این مناسبت را برگزار خواهیم کرد ودر روز 4 شنبه برنامه تجلیل از مادران چشم انتظار 27 شهید گمنام، که در آن ضمن دعوت از پدر و مادران این شهیدان از آنها تجلیل می کنیم.

وی در حالیکه ترویج فرهنگ و ایثار برای جوانانی که جنگ را تجربه نکرده اند را یکی از اهداف مهم برگزاری این مناسبت اعلام کرد گفت: هر ماه سالروز تولد شهدای منطقه را که در همان ماه متولد شده اند ، با حضور خانواده هایشان جشن می گیریم همچنین دانش آموزان مدارس منطقه در همه مراسم مانند یادواره شهید فهمیده که الگوی ایثار و فداکاری برای دانش آموزان بود شرکت می کنند این برنامه توسط سازمان آموزش و پرورش و در موزه شهدای منطقه 18 برگزار شد و از این دست مراسم خاطره گویی نیز انجام می شود.

705

کد خبر: 874214

وب گردی

وب گردی