جدول زمان بندی اجرای مسابقات بخش آوایی برادران در رشته حفظ قرآن کریم مشخص شد

جدول زمان بندی اجرای مسابقات بخش آوایی برادران در رشته حفظ قرآن کریم ویژه دانشجویان در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، رشته‌های مقدماتی حفظ کل قرآن، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و فینال حفظ کل قرآن ویژه گروه دانشجویان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفتم و هشتم آذر ماه در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهران برگزار می‌شود.

جدول برگزاری مسابقات در این رشته‌ها شرح زیر است.



حضور متسابقین ۱۵ دقیقه قبل از شروع مسابقه در هر یک از رشته ها و گروه ها الزامی است.

نوبت اجرای شرکت کنندگان با قرعه مشخص خواهد شد.

مطابق ضوابط جشنواره نام هر یک از شرکت کنندگان جهت اجرای تلاوت حداکثر دو مرتبه اعلام خواهد شد. بدین صورت که ابتدا طبق نوبت تعیین شده نام شرکت کننده جهت اجرای برنامه اعلام گردیده و در صورت عدم حضور ایشان در سالن، پس از اجرای تمامی شرکت کنندگان در هر رشته و گروه مربوطه، نام شرکت کننده غائب مجدد اعلام و در صورت غیبت، ایشان از دور مسابقات حذف خواهد شد.

محل برگزاری مسابقات حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تهران خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ خواهد بود.

امسال در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، ۱۰۰۸ شرکت کننده در بخش‌های مختلف حضور داشتند که از این تعداد ۴۵۸ نفر دانشگاهیان خواهر و ۵۵۰ نفر را برادران تشکیل دادند.

دانشجویان و اساتید شرکت کننده در جشنواره سی و دوم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تابعه وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشگاه‌های پیام نور، فنی و حرفه ای،علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم معارف و جهاد دانشگاهی هستند.

میزبانی این دوره از جشنواره که سی دومین دوره آن است بر عهده وزارت بهداشت است و سال پیش این جشنواره توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شده و مرحله نهایی آن امسال از ششم تا هشتم آذرماه در حوزه هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

امسال برای اولین بار به دلیل تقارن هفته قرآن و عترت با مراسم اربعین، تصمیم گرفته شد تا این جشنواره بعد از این مراسم و در آذرماه برگزار شود.

کد خبر: 874268

وب گردی

وب گردی