مستند «تلکه» امشب روی آنتن می‌رود

مستند «تلکه» که به بررسی فساد اداری کشور و ارائه راه حلی برای آن می‌پردازد، امروز با حضور دکتر احمد توکلی در قالب برنامه به اضافه مستند از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، مستند «تلکه» به عنوان مستندی تحقیقی که تلاش داشته به صورت میدانی به بحث رشوه و فساد مالی در سیستم اداری شهرداری‌ها، دولت و قوه قضاییه بپردازد، امشب ساعت 20:30 در قالب برنامه به اضافه مستند از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

این مستند که مبحث جنجالی رشوه در سیستم اداری ایران پرداخته، تمرکز اصلی خود را بر بررسی فساد اداری در فعالیت‌های عمرانی و ساختمان‌سازی قرار داد ه است. که به نوعی با دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها، سازمان امور مالیاتی، اداره ثبت و... مرتبط است.

احمد توکلی به عنوان مدیر سازمان مردم نهاد «دیده بان پیشرفت و عدالت» که در دوران مسئولیت در قوای مجریه و مقننه به طور خاص پیگیر موضوع فساد اداری بوده است، میهمان ویژه این برنامه به اضافه مستند است که پس از پخش آن، به بررسی و نقد مستند تلکه خواهد پرداخت.

از دیگر میهمامانان این برنامه محمد تقی فهیم و آرش خوشخو خواهند بود که مستند را ازلحاظ هنری و فرمی مورد ارزیابی قرار می دهند.

مسعود کارگر از مستند سازان جوان کشور است که پیش از این مستندهای تاکسی مدرسه، دختر نهضت، به همین سادگی، نغمه سرا و ... را ساخته است که در مستند «تلکه» تلاش داشته بر روی یکی از مشکلات مبتلا به مردم در کشور دست بگذارد.

مستند «تلکه» از تازه‌ترین محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت مؤسسه نجوای زلال هنر تولید شده است. علاقمندان در ادامه می‌توانند تیزر این مستند را مشاهده کنند.

503

کد خبر: 874305

وب گردی

وب گردی