هرگونه افزایش قیمت نان های فانتزی غیرقانونی است/فردا حتما قیمت نان افزایش می یابد

محمدجواد کرمی در مورد نان‌های فانتزی و حجیم گفت: این نان‌ها از آرد یارانه‌ای آزاد استفاده می‌کردند و هیچگونه تغییری در قیمت این نوع آرد نداشتیم. پس هرگونه افزایش قیمت اینگونه نان‌ها غیر قانونی است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی و حجیم در خصوص افزایش قیمت نان گفت: مطابق اعلام اتاق اصناف از فردا نان‌هایی که آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند همانند سنگک بربری، تافتون و لواش ١٥ درصد گران خواهد شد.

محمدجواد کرمی، ادامه داد: قرار بر این شده است که صبح فردا با اعلامیه رسمی اتاق اصناف به اتحادیه‌ها شاهد این افزایش قیمت باشیم پس در واقع افزایش قیمت نان فردا حتمی است.

در خصوص شایعاتی مبنی بر عقب افتادن این طرح گفت: ما هم چنین شایعاتی را شنیده‌ایم اما فکر نکنم درست باشد. منبع خبر و تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص اتاق اصناف است که تا این لحظه چیزی به ما اعلام نکرده است پس افزایش قیمت نان از فردا با ابلاغ اتاق اصناف به قوت خودش باقی است.

او در مورد نان‌های فانتزی و حجیم گفت: این نان‌ها از آرد یارانه‌ای آزاد استفاده می‌کردند و هیچگونه تغییری در قیمت این نوع آرد نداشتیم. پس هرگونه افزایش قیمت اینگونه نان‌ها غیر قانونی است.

منبع: ایلنا

403

کد خبر: 874319

وب گردی

وب گردی