راکیتیچ: حاضرم شانس جام جهانی ام را به بوفون بدهم!

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسا به تمجید از دوران حرفه ای بوفون پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، بارسا فردا شب در شرایطی مهمان یوونتوس در تورین است که بازی رفت را با 3 گل به سود خود به پایان برده است.

شرایط فعلی بارسا: "ما متوجه هستیم هر دو یا سه روز یک بار باید بازی کنیم و سخت است که از لحاظ فیزیکی آماده باشیم، اما باید به خودمان اطمینان داشته باشیم که با این بازی ها به درستی برخورد کنیم. ما به خوبی می دانیم که هر مسابقه فوتبال یک فرصت جدید است و ما در یک ورزشگاه تماشایی با فرصتی برای پیروز شدن بازی می کنیم.

پیروزی در لیگ قهرمانان مثل یک دارو است، شما می خواهید این کار را دوباره و دوباره و دوباره انجام دهید. این یک فشار مثبت است که باعث می شود ما یک بار دیگر فاتح عناوین شویم و از فوتبال بازی کردن کنار همبازیان خود لذت ببریم.

رقبای ما همیشه علیه ما تهاجمی بازی می کنند؛ اما با خروج نیمار، سبک ما کمی تغییر کرده است. ما می توانیم در بسیاری از جنبه های مختلف بهبود یابیم؛ اما هنگام تغییر مربی و چندین بازیکن این اتفاق آسان نیست.

ما در مقایسه با فصل گذشته تغییر کرده ایم، حالا یک گروه متحد هستیم و هیچ کس دوست ندارد که با بارسلونا روبرو شود."

غیبت بوفون در روسیه: "دوست داشتم جایم را در جام جهانی به بوفون می دادم؛ زیرا آنچه که او برای فوتبال انجام داده باور نکردنی و منحصر به فرد است. هنگامی که یک کودک ترکیب ایده آل خود را می نویسد، بوفون در آن ترکیب حضور خواهد داشت.

این واقعا شرم آور است که او نمی تواند دوران خود را با حضور در جام جهانی ششم به پایان برساند و من صادقانه دوست دارم شانسم را به او بدهم."

606

کد خبر: 874456

وب گردی

وب گردی