نحوه حفظ و ترویج قرآن کریم به بازار نشر آمد

کتاب «سخن آشنا، یار آشنا» ( نقش امامان معصوم (ع) در حفظ و ترویج قرآن کریم) تالیف محمد مصطفی اسعدی با همکاری دانشگاه معارف اسلامی راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، قرآن کریم معجزه جهانی، جاودان و بزرگ حضرت محمد مصطفی (ص)، کتاب هدایت و راهنمای سعادت بشر است. این کتاب در طول تاریخ همواره از سوی بدخواهان و دشمنان این دین و شریعت مورد هجمه قرار گرفته و آنها برای تحریف و تغییر لفظی و معنوی آن تمام توان خود را به کار گرفتند. اهل بیت (ع) در راستای حفظ قرآن کریم از تحریف و پیشگیری از تغییرات و تفسیرهای ناروا و همچنین ترویج، تبلیغ و گسترش مفاهیم صحیح قرآنی در جامعه اسلامی اقداماتی در عرصه علمی و عملی انجام داده اند.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده از ابعاد و زوایای گوناگون، اقدامات امامان شیعه (ع) و نقش تأثیرگذار ایشان در این زمینه، مورد بررسی قرار دهد.

کتاب «سخن آشنا، یار آشنا» از چهار بخش «کلیات و مفاهیم»، «اهداف و سیاست ها»، «فعالیت ها» (شناساندن جایگاه، ویژگی ها و معلمان اصیل قرآن، آموزش قرآن،کاربست قرآن، جذاب سازی فعالیت های قرآنی، مقابله با اندیشه ها و رفتارهای ناصحیح در قبال قرآن) و «نتیجه و پیشنهاد» (پیشنهادهای مدیریتی، تبلیغی و پژوهشی) تشکیل شده است.

کتاب «سخن آشنا، یار آشنا» ( نقش امامان معصوم (ع) در حفظ و ترویج قرآن کریم) تالیف محمد مصطفی اسعدی با همکاری دانشگاه معارف اسلامی در 224 صفحه با قیمت 10500 تومان منتشر شد.

502

کد خبر: 874465

وب گردی

وب گردی