«پریشاد» در تالار وحدت ویژه بانوان اجرا می کند

گروه موسیقی بانوان «پریشاد» دهم آذر ماه در تالار وحدت روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه پریشاد به سرپرستی و خوانندگی پریچهر خلوتی 10 آذر ساعت 14 در تالار وحدت ترانه های به یاد ماندنی موسیقی ایران را ویژه بانوان اجرا می کند.

گروه موسیقی پریشاد با همت پریچهر خلوتی از سال 1379 پایه‌گذاری شده و هدف آن بازخوانی ترانه‌های به یادماندنی موسیقی ملی ایران بوده و همچنین در جهت برنامه‌های خیریه برای کمک به بانوان بی‌سرپرست و بیمار به مدت 15 سال فعالیت داشته است.

پریچهر خلوتی، فوق لیسانس تاریخ و جغرافیا و لیسانس ادبیات فارسی از دانشگاه تهران دارد و همچنین شاعر، ترانه‌سرا، نویسنده و نقاش است و استادان او پایور، عباس خوش‌دل، میلاد کیایی و انوشیروان روحانی بوده‌اند.

گروه پریشاد در جشنواره فجر گل یاس مقام اول را کسب کرده و در همه‌پرسی مخاطبان مقام ممتاز را بدست آورده و در برنامه سماء حضرت مولانا به مراکش دعوت شده و بسیار مورد تشویق قرار گرفته‌اند همچنین در صدمین سال روز جهانی زن در کشور کانادا برنامه اجراء کرده و مجدداً در سال (2015 میلادی) با همراهی بانو پری زنگنه در روز جهانی زن در ونکوور به اجرای برنامه پرداخته است.

تمام اعضای گروه لیسانس موسیقی و رشته‌های دیگر هستند مدرس ساز خود در دانشگاه و آموزشگاه‌های بی‌شمار می‌باشند همگی در گروه‌های مختلط همکاری دارند و هر یک به تنهایی در کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی برنامه داشته و مقام ممتاز کسب کرده اند.

در این اجرا ؛ مینو قاسم پور/قانون، نیلوفر ابراهیمی/فلوت، ساناز پاکدل/تنبک وسازهای کوبه ای، ترگل خلیقی/تار، عسل ملک زاده/دف و پرکاشن، نگین سریر/پیانو و نیوشا بریمانی/کمانچه و رهبر نوازندگان، هنرنمایی می کنند.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

503

کد خبر: 874504

وب گردی

وب گردی