دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس قهرمان پاورلیفتینگ جهان شد

دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در مسابقات ورزشی پاورلیفتینگ و پرس سینه با کسب مدال طلا قهرمان جهان شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، سیدمحمود دهقانیان دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه جهان در سال 2017 در کشور جمهوری چک موفق به کسب مقام قهرمانی و دریافت مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

بر پایه این خبر، در مسابقات قهرمانی پرس سینه جهانی که دربین کشورهای شرکت کننده از سراسر جهان به میزبانی کشور جمهوری چک برگزار شد. تیم ملی پرس سینه ایران با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات حائز رتبه برتر مسابقات شد.

در این مسابقات تیم ایران به صورت تیمی به دور نهایی رقابتها راه پیدا کرد و مسابقات به دو صورت تیمی و انفرادی برگزار شد که در بخش مسابقات انفرادی دانشجوی واحد شهر قدس به مدال طلا دست یافت، سید محمود دهقانیان دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در وزن مثبت 125 کیلوگرم با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی مسابقات جهان دست یافت .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در پیامی با تبریک به دانشجوی رشته تربیت بدنی به وی گفت: کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی باعث افتخار بوده است و به شما دانشجوی ورزشکار توصیه می‌کنم موهبت‌های الهی را که در زندگی شامل حال شما می‌شود، قدر نهاده و در کارهایتان به خداوند متعال توکل کنید و در ورزش قهرمانی ایمان، اخلاق، صداقت و جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار دهید و به حضرت علی (ع) اقتدا کنید.

مهدی فتح الله دستوارت لازم را برای تشویق و قدردانی از این دانشجو صادر کرد.

کد خبر: 874572

وب گردی

وب گردی