شیرین تر از عسل / جلالی به دنبال صدر نشینی

هفته سیزدهم لیگ برتر، جمعه 3 آذر با برگزاری چهار دیدار آغاز می شود که طی آن ها تراکتورسازی میزبان سپیدرود است، پدیده پذیرای نفت تهران خواهد بود، استقلال خوزستان در غدیر میزبان پیکان است و صنعت نفت آبادان پذیاری سپاهان خواهد بود.

جنگ بازنده ها

تراکتورسازی _ سپید رود

جمعه 3 آذر

ورزشگاه یادگار امام

ساعت 15:00

تیم داوری: رضا عادل – بابک داوری – مهدی سیفی – وحید صالحی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

تراکتورسازی پس از قهرمانی در جام شهدا شکست سنگینی را برابر سپاهان بحران زده متحمل شد و با این نتیجه شرایط این تیم در جدول رده بندی به خطر افتاد؛ آن ها در این بازی میزبان سپیدرود هستند که آن ها نیز در بازی گذشته خود شکست خورده اند و نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارند.

سپیدرود پس از چند بازی قابل قبول باز هم روند نزولی به خود گرفته و هفته گذشته نیز در یک بازی خانگی در دقیقه 95 تساوی را با شکست عوض کردند و در مقابل ذوب آهن تسلیم شدند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

فرزین گروسیان، سینا عشوری، حسینعلی زاده، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی.
سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب احتمالی سپیدرود

سید محمد حسینی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، امید سام‌کن، محمدرضا الماس‌خاله، میثم تهی‌دست، میثم فردوسی، توحید غلامی، میلاد قربان‌زاده، میعاد یزدانی و پویا نزهتی.
سرمربی: علی نظرمحمدی.

شیرین تر از عسل

پدیده _ نفت تهران

جمعه 3 آذر

ورزشگاه: امام رضا

ساعت 15:45

تیم داوری: رضا مهدوی – امیررضا آشورماهانی – احد سلطانی – علی بای – ناظر: حاتم بک پور

پدیده هفته گذشته موفق شد در یک بازی سنگین پرسپولیس را در آزادی متوقف کند تا با روحیه مناسب گام به این بازی خانگی آن هم برابر تیم بحران زده نفت بگذارد؛ شاگردان مهاجری تا به این جای فصل عملکرد قابل تحسینی از خود به جای گذاشته اند اما برای ادامه ماجراجویی های خود نیاز به برد در این بازی دارند.

صحبت کردن از نفت و اوضاع نا به سامانش دیگر برای کسی جذابیت ندارد و خبرهای غیر قابل باور و البته تکراری که هر روزه از این تیم به گوش می رسد نشان دهنده سقوط و نابودی تدریجی این تیم ریشه دار تهرانی است که از زمان بازگشت به لیگ برتر نتایج بدی را کسب نکرده بود.

ترکیب احتمالی پدیده

سعید جلالی، عبدالله حسینی، مهدی مهدی‌خانی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، رضا صدری،محمد اسماعیل نظری، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی

ترکیب احتمالی نفت تهران

میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، محسن بنگر، سینا خادم پور، هاشم بیگ زاده، علی عزتی، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، مصطفی حقدوست،عیسی آل کثیر و امین منوچهری

سرمربی: حمید درخشان

معجزه در راه است

استقلال خوزستان _ پیکان

جمعه 3 آذر

ورزشگاه غدیر

ساعت 16:45

تیم داوری: حسین زرگر – محمدجواد مداح – محمد راهی – روح اله شریفی – ناظر: علیرضا یزدانی

استقلال خوزستان شرایط خوبی ندارد و هفته گذشته نیز در برابر گسترش فولاد تن به شکست داد تا به این شکل از دوازده بازی گذشته خود تنها موفق به کسب ده امتیاز شده باشد؛ استقلال خوزستان بدون شک با ادامه همین روند جزو کاندید های اصلی سقوط به لیگ یک خواهد بود.

پیکان سرانجام پس از هفت برد متوالی هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان تن به تساوی داد اما باز هم با کسب 24 امتیاز همچنان در رده سوم جدول قرار دارد و امیدوار است با توجه به اینکه پارس جنوبی جم و پرسپولیس این هفته در برابر هم قرار می گیرند در صورت پیروزی در این بازی به صدر جدول تکیه بزنند.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

وحید شیخ‌ویسی، ابوالفضل علایی، موسی کولی‌بالی، مهرداد پورابوالقاسم، عقیل کعبی، میثم دورقی، سعید زارع، حکیم نصاری، سلمان بحرانی، عبدالله بهمنی و کلودیر مارینی جونیور.
سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب احتمالی پیکان

پیام نیازمند، علی حمودی ، حجت حق وردی، مهدی شیری، ابوالفضل رزاق پور،مهدی مومنی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، فراز امامعلی و امیر روستایی.
سرمربی: مجید جلالی

طلایی تر از همیشه!

صنعت نفت _ سپاهان

جمعه 3 آذر

ورزشگاه تختی آبادان

ساعت 16:45

تیم داوری: محمدحسین زاهدی فرد – بابک عباسقلی زاده – محمدرضا مدیرروستا – علی اصغر مومنی – ناظر: مسعود مرادی

صنعت نفت هفته گذشته موفق شد پیکان تیم سرپنجه این روز های لیگ برتر را در زمین خانگی خودش متوقف کند تا با روحیه مناسبی گام به این دیدار بگذارد البته با توجه به شرایط این روز های سپاهان برزیلی های فوتبال ایران کار چندان راحتی مقابل زرد پوشان اصفهانی نخواهند داشت.

سپاهان و کرانچار نتایج قابل دفاعی کسب نکرده اند اما در چند هفته گذشته بازی های خوبی ارائه داده اند که البته با بدشانسی و کم دقتی مهاجمان موفق به کسب پیروزی در این بازی ها نشده بودند اما زرد پوشان تمام بغض چند هفته گذشته را بر سر تراکتورسازی خالی کردند و در یک بازی برتر و مالکانه موفق شدند این تیم را با سه گل شکست دهند.

ترکیب احتمالی صنعت نفت

داوود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی، زبیر نیک‌نفس، محمد شادکام، آگوستو سزار، محمد امین درویشی ، میلاد جهانی و لوسیانو پریرا

سرمربی فراز کمالوند

ترکیب احتمالی سپاهان

لی اولیویرا، سعید آقایی، غلامی، عارف غلامی، میلاد سرلک، حسین پاپی، رضا میرزائی، مهرداد محمدی، علی کریمی، جلال علی محمدی، ساسان انصاری.
سرمربی: زلاتکو کرانچار

606

کد خبر: 874647

وب گردی

وب گردی