توطئه داعش با هدف عدم توجه ملت های اسلامی به مسئله قدس ایجاد شد

مشاور وزیر امورخارجه کشورمان تاکید کرد: توطئه داعش ایجاد شد تا به وسیله درگیری و نزاع میان ملت های اسلامی، به مسئله فلسطین توجه نشود.

حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با تاکید بر لزوم توجه به مسئله قدس و فلسطین بعد از فروپاشی داعش اظهار داشت: توطئه داعش ایجاد شد تا به وسیله درگیری و نزاع میان ملت های اسلامی، به مسئله فلسطین توجه نشود؛ در حال حاضر که به لطف خدا داعش فروپاشیده است باید تمام امکانات را در جهت مقابه با رژیم صهیونیستی به کار بگیریم.

وی افزود: در کشورهای اسلامی باید گفتمانی مبنی بر آزادی قدس شریف آغاز شود؛ این حرکت باید با همکاری کشور فلسطین و محور مقاومت انجام و باید دولت های کشورهای اسلامی را قانع کنیم که اگر این غده سرطانی یعنی اسرائیل نابود نشود دچار مشکلات زیادی خواهیم شد.

شیخ الاسلام ادامه داد: تروریست و ظالم بودن رژیم صهیونیستی برای برخی از کشورهای اروپایی نیز اثبات شده است؛ بعد از جنگ های سال 2006،2008،2012 و 2014 بسیاری از مردم و کودکان فلسطین مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و به همین خاطر برای برخی از کشورهای غربی نیز خبیث بودن این رژیم جا افتاده است.

مشاور وزیر امورخارجه تصریح کرد: در برخی کشورهای اروپایی کالاهایی که در شهرک های صهیونیستی نشین تولید می شود را نمی خرند که این اقدام اقدامی مثبت در راستای مخالفت با اسرائیل است.

وی در پایان تاکید داشت: در حال حاضر با وجود بنیامین نتانیاهو و رفتارهای خشن و افراطی سرمداران اسرائیلی، اروپایی ها بیش از قبل متوجه ترویست بودن این رژیم شده اند؛ ما باید تمام توانایی های خود را در فضای مجازی و فضای دیپلماسی به کار بگیریم تا بتوانیم برای مجامع بین المللی خبیث بودن رژیم صهیونیستی را اثبات کنیم.

302

کد خبر: 874665

وب گردی

وب گردی