افتتاح رسمی مجموعه رستوران های شریف+ با حضور معاون وزیرعلوم

مجموعه رستوران های شریف+ با هدف ارتقای خدمت رسانی توام با کرامت به دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شریف در فضایی مدرن و با منویی متنوع در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف، مجموعه رستوران های شریف+ ظهر دیروز، سه شنبه 29 آبان با حضور دکتر صدیقی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، مهندس یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر رمضانی، مدیرکل حوزه ی دانشجویی وزارت علوم، دکتر فتوحی، رییس دانشگاه، هیئت رییسه و اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.

یزدان مهر در آیین افتتاح مجموعه رستوران های شریف+ ضمن ابراز خرسندی از ایجاد و راه اندازی چنین مجموعه ی منحصربه فردی در دانشگاه صنعتی شریف گفت: یکی از اهدافی که در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دنبال می شود، ارتقای خدمت رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان است و با توجه به کمبودهایی که در بحث بودجه وجود دارد سعی کرده ایم تا حد توانمان گامی موثر در این راستا برداشته شود.
وی ضمن اشاره به برنامه ی صندوق رفاه دانشجویان در خصوص ایجاد رستوران های مکمل در دانشگاهها گفت: امیدوار هستیم که دانشگاه فاخر صنعتی شریف بتواند در این حوزه نیز الگو بوده و شاهد ایجاد چنین مجموعه هایی در سایر دانشگاههای کشور نیز باشیم.

در ادامه این مراسم، صدیقی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان نیز ضمن ابراز خرسندی از ارایه ی خدمات رفاهی به دانشجویان گفت: خوشحال هستیم که یکی از پروژه های خدمت رسانی هرچه بهتر به دانشجویان به بهره برداری رسیده است و به زودی شاهد ارتقای سطح خوابگاهها خواهید بود.
وی ضمن تقدیر از مسئولین دانشگاه صنعتی شریف و مدیریت مجموعه ی رستوران های شریف+ گفت: دانشگاه صنعتی شریف همواره در کشور به عنوان دانشگاهی الگو و جریان ساز عمل کرده است و امیدوار هستیم تا در بخش خدمات رفاهی به دانشجویان نیز این دانشگاه پیشتاز و الگو باشد.

فتوحی رییس دانشگاه نیز در بخش دیگری از آیین افتتاحیه ضمن عرض خیرمقدم به مسئولین و میهمانان گفت: از ابتدای دوره ی مسئولیتمان در دانشگاه تلاش کردیم تا در حد توان و امکانات موجود به دانشگاهیان خدمت رسانی بهتری داشته باشیم و خوشبختانه در این مدت توانستیم در بخش توسعه و تعمیرات خوابگاهها مبلغ 8 میلیارد تومان هزینه کنیم.
وی ضمن اشاره به جایگاه و شان بالای دانشجویان و دانشگاهیان صنعتی شریف گفت: در بخش خدمات رفاهی و امور تعذیه نیز تلاش کردیم تا بتوانیم خدمات مناسبتری ارایه کنیم و امیدوار هستیم که روز به روز شاهد تعالی و با نشاط تر شدن دانشگاهمان باشیم.
امیرعلی یاسینی، مدیر مجموعه رستوران های شریف+ در حاشیه ی این مراسم در خصوص خدمات قابل ارایه در این مجموعه گفت: مجموعه رستوران های شریف+ با ظرفیت بیش از 500 نفر در سه بخش خواهران، برادران و جایگاه ویژه(VIP) در روزهای شنبه تا پنج شنبه(ساعت 7 تا 20) آماده ی ارایه خدمات به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی شریف می باشد.
وی یادآور شد مجموعه ی شریف+ دارای چهار غرفه کافی شاپ، فست فود، سالاد بار و پاستا و غذای ایرانی است که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به مراجعه کنندگان سرویس می دهد.
مهندس یاسینی خاطرنشان کرد این مجموعه دارای چهار پیک بیرون بر بوده و آماده ی خدمت رسانی و ارسال سفارش در داخل و خارج از دانشگاه(شرکت های وابسته به دانشگاه) می باشد.
مدیر مجموعه رستوران های شریف+ در خصوص متراژ و ظرفیت این مجموعه گفت: این مجموعه دارای 1400 متر مربع زیربنا است. رستوران خواهران و برادران در حال حاضر 450 نفر ظرفیت دارد و پیش بینی شده در آینده ی نه چندان دور به 600 نفر نیز برسد. بخش وی آی پی نیز 84 نفر ظرفیت داشته که ویژه ی اساتید و کارکنان دانشگاه می باشد.
وی اذعان داشت: قیمت غذاهایی که در این مجموعه ارائه می‌شود نسبت به خارج از دانشگاه کمتر خواهد بود و به گونه‌ای است که دانشجویان توان خرید از این رستوران را داشته باشند.
یاسینی در پایان خاطرنشان کرد؛ به مناسبت افتتاحیه این مجموعه تخفیف ده درصدی به مدت یک هفته برای کلیه خدمات لحاظ گردیده است. همچنین سیستم ثبت سفارش به زودی از طریق سایت و اپلیکیشن شریف+ امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر: 874666

وب گردی

وب گردی