وهابیت احیای جاهلیت قبل از اسلام است

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی وهابیت را احیای جاهلیت قبل از اسلام دانست و گفت: دشمنان پیامبر امروز به فجیع ترین شکل پیروان اهل بیت (ع) از بین می برند که نمونه بارز آن داعش است.

به گزارش ایسکانیوز، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در حاشیه اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) و مساله تکفیری ها که صبح امروز آغاز شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی سردار بزرگ تاریخ اسلام است و همانطور که مالک اشتر را در رکاب امیرالمومنین علی (ع) به عنوان یکی از سرداران بزرگ تاریخ اسلام می دانیم سردار سلیمانی هم در حقیقت مالک اشتر زمان ما است که در خدمت اهداف راهبردی و اسلامی مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه به برگزاری این اجلاس اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ اسلام، اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) تشکیل شده که محور این تجمع هم محبت اهل بیت (ع) بوده است، یعنی همه مذاهب و فرق مختلف اسلامی که یکی از ارکان اعتقاد آنها محبت اهل بیت است در این اجلاس جمع شدند.

ولایتی افزود: مجمع بیداری اسلامی این بار محور کار را بر روی دعوت کردن از محبان اهل بیت(ع) اعم از شیعه و سنی و فرق مختلف شیعه و فرق مختلف سوفیه و عرفایی در سراسر جهان گذاشته است.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی ادامه داد: ما این اجلاس را متناسب با ظرفیت محدودی دعوت کردیم که در مجموع حدود 600 نفر آمدند.

وی تصریح کرد: این اجلاس مستقیما ترویج محبت اهل بیت و غیر مستقیم مقابله با آنهایی است که محور اعمال شیطانی خود را دشمنی اهل بیت و در راس آنها وهابیت است، گذاشته اند.

ولایتی افزود: وهابیت احیای جاهلیت قبل از اسلام است همان دشمنی که با حضرت محمد (ص) داشتند، امروز در لباس مقابله با پیروان اهل بیت (ع) کارشان به جایی رسیده که هرکس که محبت اهل بیت باشد را به فجیع ترین شکل از بین می برند و نمونه بارز آن داعش است.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی یادآور شد: شکر خدا این اجلاس مصادف با پیروزی نهایی در عراق و سوریه علیه داعش و برچیده شدن بساط آنها شد.

وی اضافه کرد: فرصت بسیار خوبی است که علما و نخبگان بزرگان اسلام از فرق و مذاهب مختلف راجع آینده اسلام و چگونگی محبت اهل بیت (ع) به عنوان محور اصلی وحدت و دعوت همه مسلمان ها براساس محبت و عاطفه و مقابله با خشونت ها و عواملی که موجب مشوش شدن چهره اسلام که خواست آمریکا و صهیونیست بوده است و این که از اسلام چهره ای درست کنند که مردم دنیا تصور کنند که اسلام واقعی همین کارهایی است که داعش انجام می دهد.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: به اسم کاذب حکومت اسلامی این همه جنایت مرتکب شدند در حالی که روح اسلام از اینها بیزار است و تشکیل این اجلاس در حقیقت تئوریزه کردن محبت اهل بیت(ع) به عنوان محور وحدت بین مسلمین خواهد بود.

منبع: مهر

کد خبر: 874707

وب گردی

وب گردی