مدیر روابط عمومی دانشگاه آزادشاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی در سمنان شد

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را طی حکمی به‌عنوان نماینده رسمی این کنفرانس در استان سمنان معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود، مهدی باقریان با اشاره به سوابق، تجارب و همکاری‌های فی‌مابین وی با ارسال نامه‌ای، سید امیر رضا حسینی نژاد را برای همکاری با این رویداد بزرگ در عرصه روابط عمومی و در استان سمنان معرفی کرد.

حسینی‌نژاد با اشاره به اهمیت ویژه این کنفرانس در بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور و عرصه بین‌الملل گفت: چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن بین‌المللی روابط عمومی، انجمن متخصصان روابط عمومی و دانشگاه‌های خارجی و داخلی و با مشارکت استادان، مدیران و کارشناسان صاحب‌نام در حوزه روابط عمومی، 19 آذرماه 1396 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و فراهم آمدن بسترهای ارزشمند برای آموزش حرفه‌ای دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی در این کنفرانس اظهار کرد: در این رویداد علمی آموزشی بزرگ فرصت‌های اطلاع‌رسانی و حمایت‌های علمی و مالی برای دانشگاه‌ها و شرکت‌های خدمت رسان در حوزه‌های مختلف به جامعه روابط عمومی کشور فراهم‌شده است و همچنین شرکت‌کنندگان در کنفرانس از امتیاز دریافت گواهینامه بین‌المللی بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: افرادی که در این استان مایل به شرکت در همایش مذکور هستند می‌توانند برای دریافت فرم و راهنمای کنگره با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تماس حاصل و یا به سایت www.irancpr.ir مراجعه کنند.

کد خبر: 874715

وب گردی

وب گردی