تذکر نماینده مردم ابهر به رئیس‌جمهور در مورد شنیده نشدن صدای اعتراضی مالباختگان مؤسسات مالی

نماینده مردم ابهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد چرا صدای اعتراضی مردم که پول و سرمایه‌شان توسط مؤسسات مالی به یغما رفته، شنیده نمی‌شود.

به گزارش ایکسانیوز، تذکرات کتبی نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس (1 آذر 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد که 10 پروژه عمرانی و زیرساختی در حوزه راه از سال گذشته و پس از انتخابات ریاست جمهوری به دست فراموشی سپرده شده و وزارت راه و شهرسازی به این پروژه‌ها توجهی ندارد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به وزیر دادگستری عنوان کرد که چرا به قانون رسیدگی به اموال مسئولان مصوب 1394 عمل نمی‌شود.

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات به رئیس‌جمهور در مورد عدم تعیین تکلیف آبداران و کنتورخانه‌های آب شرب روستایی تذکر داد.

سیدتقی کبیری نماینده مرد خوی به وزیر جهاد کشاورزی در مورد علت تاخیر چندین ماهه پرداخت مطالبات گندم‌کاران تذکر داد و خواستار صدور دستور سریع برای پرداخت این مطالبات شد.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار به اتفاق 24 نفر دیگر از نمایندگان به وزرای ارتباطات، صنعت و ارشاد عنوان کردند که علت تاثیر در اجرای تبصره یک از بند 3 ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه چیست. وزارتخانه‌های مخاطب برای حل مسئله اعطای مجوزهای متعدد، متفرق و مکرر توسط دستگاه‌های اجرایی به کسب و کارهای الکترونیکی چه برنامه اجرایی دارند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در پرداخت مطالبات مالباختگان البرز ایرانیان، وحدت و وحدت ایرانیان و کاسپین شد.

جلال محمودزاده، عبدالکریم حسین‌زاده و رسول خضری نمایندگان مهاباد، نقده و سردشت در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند دلیل عدم بازگشایی مرزهای رسمی غرب کشور و تعطیل شدن مبادلات مرزی چیست.

احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که دلیل استنکاف بانک‌ها از بخشودگی سود جرائم زیر 100 میلیون تومان و وام‌های زلزله‌زدگان و وام‌های کشاورزی ناشی از حوادث غیرمترقبه، چیست.

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار جلوگیری از واردات برنج به کشور شد.

محمد عزیزی نماینده مردم ابهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد چرا صدای اعتراضی مردم که پول و سرمایه‌شان توسط مؤسسات مالی به یغما رفته، شنیده نمی‌شود.

منبع:‌فارس

کد خبر: 874720

وب گردی

وب گردی