سنگ بزرگ مخالفان جلوی پای مدیرعامل جدید پرسپولیس!

با تایید استعفای علی اکبر طاهری توسط وزیر ورزش و جوانان، باشگاه پرسپولیس در حال حاضر بدون مدیرعامل به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، صبح امروز(1آذرماه) بالاخره وزیر با موافقت استعفای علی اکبر طاهری تکلیف را مشخص کرد. حالا با رفتن طاهری، حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست موفقت در باشگاه پرسپولیس فعالیت می کند. گرچه قرار است امروز بعد از جلسه هیأت مدیره، مدیرعامل جدید معرفی شود اما از باشگاه خبر می رسد این تیم تا نیم فصل بدون مدیرعامل به کارش ادامه خواهد داد! جلسه اضطراری هیات مدیره پرسپولیس حول انتخاب سرپرست جدید با حضور جعفر کاشانی، روغنی گلپایگانی، حاجی بیگی و حمیدرضا گرشاسبی از ساعت 11 در ساختمان باشگاه آغاز شده است و طاهری ترجیح داد در جلسه امروز حاضر نشود.

از طرفی محتمل ترین گزینه جانشینی طاهری بهنام ابوالقاسم پور است که برخی افراد حاضر در باشگاه نیز مخالف حضور وی در این باشگاه هستند! پیشکسوت سابق پرسپولیس درحال حاضر همه فاکتورهای مدیرعاملی را دارد و با توجه به رابطه خوبی که با وزیر ورزش و جوانان دارد اصلی ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است. ابولقاسم پور دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی ورزشی است؛ همچنین وی سابقه مدیریت در سمت های مختلف هم دارد: مشاور شهردار منطقه ۲۰، مدیر تربیت بدنی منطقه ۲۰، نایب رییس هیات فوتبال شهر ری، رییس انجمن فوتبال شهرداری تهران و عضو شورای فرهنگی منطقه ۲۰ که در این زمان نیز عملکرد خوبی از خود ارائه کرده بود و گویا حال زمان آن رسیده روی صندلی مدیریت یاشگاه سابق خود بنشیند.

با وجود این تفاسیر برخی ها هستند که مخالف حضور وی در باشگاه پرسپولیس باشند و منافع خود را در خطر ببینند؛ حالا باید دید در نهایت مخالفان پیروز می شوند یا تصمیمات مدیریتی!

601

کد خبر: 874721

وب گردی

وب گردی