آیین یادبود چهار هنرمند برجسته موسیقی  در «سال نوا»  برگزار می شود

یادبود بابک بیات،آندره آرزومانیان،ناصر فرهودی و علیرضا خورشید فر شنبه 4 آذرماه در بخش جنبی سومین آیین نکوداشت«سال نوا» برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، علی جعفری پویان، نوازنده ویولن و دبیر اجرایی و مدیر هنری این مراسم در خصوص بخش جنبی سومین آیین سال نوا گفت: از آنجایی که مراسم سومین دوره سال نوا ، همزمان با شب سال درگذشت آقای بابک بیات است تصمیم گرفتیم با احترام به درگذشتگان زلزله غرب کشور بخش جنبی را با عنوان یادبود این آهنگساز و سه هنرمند درگذشته موسیقی ایران همچون آندره آرزومانیان،ناصر فرهودی و علیرضا خورشید فر را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این بخش تندیس ویژه «سال نوا» به خانواده این هنرمندان اهدا خواهد شد. همچنین آلبوم موسیقی کامران داروغه که به همت علی تفرشی از شاگردان وی جمع آوری شده، نیز رونمایی می شود.

سومین دوره آیین نکوداشت «سال نوا» با مشارکت 200 نفر از اهالی موسیقی ایران و بنیاد آفرینشهای هنری‌نیاوران در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود که در بخش اصلی پنج هنرمند برجسته موسیقی کشورمان همچون؛ مینا افتاده (نوازنده و مدرس سنتور)محسن افتاده (نوازنده و مدرس فاگوت) محسن الهامیان (مدرس مترجم و آهنگساز) همایون رحیمیان ( نوازنده مدرس و اهنگساز) بهروز همتی(نوازنده و مدرس تار)تقدیر خواهند شد و بخش جنبی به مراسم یادبود چهار هنرمند درگذشته موسیقی ایران و رونمایی از یک آلبوم موسیقی اختصاص خواهد داشت.

سومین دوره آیین نکوداشت «سال نوا» شنبه چهارم آذرماه ازساعت ۱۸ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

503

کد خبر: 874722

وب گردی

وب گردی