پرسپولیس، پارس جنوبی، صدر، بحران و جادو!/  نبرد همسایه های پایین جدولی با حضور استقلال!

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر شنبه 4 آذر چهار دیدار برگزار می شود که در مهم ترین بازی پارس جنوبی جم صدر نشین در نبرد برای صدرنشینی میزبان پرسپولیس رده دومی است و استقلال در تهران پذیرای گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

پرسپولیس، پارس جنوبی، صدر، بحران و جادو!

پارس جنوبی جم _ پرسپولیس

شنبه 4 آذر

ورزشگاه: تختی جم

ساعت 15:00

تیم داوری: اشکان خورشیدی – محمدرضا منصوری – رحیم شاهین – محمد ملکی – ناظر: محمود رفیعی

پارس جنوبی جم و مربی جوانش که در زمان بازیگری مدت زمان زیادی را برای پرسپولیس بازی می کرد حال باید تیم خود را برای شکست دادن تیم محبوبش آماده کند؛ تارتار که نشان داده در آینده می تواند در امر مربیگری از این هم فراتر برود پیش از این چند بار در بازی های دوستانه رودروی پرسپولیس و برانکو قرار گرفته است و بارها از برانکو و دانش فنی بالایش تمجید کرده است؛ البته این بازی با تمام جدال های گذشته تارتار و برانکو متفاوت است چرا که این بار تیم پیروز می تواند حکم قهرمانی نیم فصل را برای خود به دست آورد.

پرسپولیس در برابر پدیده در روزی که بیشتر توجهات به حرکات عجیب بیرانوند و تنش هایش با هواداران این تیم بود برابر پدیده متوقف شد؛ هواداران پرسپولیس این روز ها با توجه به محرومیت باشگاه همچنین بحران مدیریتی و وضعیت نامناسب مالی به شدت نگران شرایط تیم محبوب خود هستند و واهمه دارند این بحران ها باز هم کمر تیم سرحال سه فصل اخیر لیگ برتر را خم کند و تیم ترسناک این روز های پرسپولیس بار دیگر تبدیل به یک تیم معمولی که توان پیروزی در بازی های ساده را هم ندارد شود به هر حال برای پرسپولیس و هوادارانش این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد چرا که در صورت پیروزی در این دیدار می توانند کمی اتفاقات تلخ چند روز گذشته را به دست فراموشی بسپارند و به ادامه راه خوشبینانه تر نگاه کنند.

ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی ، حسین پورامینی، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، محمدی مهر، امید سینک و آلویس نانگ.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور، گادین منشا.

دایی به دنبال قربانی بعدی

سایپا _ سیاه جامگان

شنبه 4 آذر

ورزشگاه: تختی

ساعت : 15:15

تیم داوری: رضا کرمانشاهی – تورج عیوض محمدی – ایوب غلامزاده – کمیل غلامی – ناظر : علیرضا کهوری

تیم داوری: رضا کرمانشاهی – تورج عیوض محمدی – ایوب غلامزاده – کمیل غلامی – ناظر : علیرضا کهوری

شاگردان علی دایی سرانجام موفق شدند پس از هفته ها طعم پیروزی را بچشند و از بحرانی که در آن قرار گرفته بودند کمی فاصله بگیرند؛ البته سایپا این هفته نیز می تواند از فرصت میزبانی خود در برابر آخرین تیم جدول رده بندی سود ببرد و به آرامش نسبی برسد.

سیاه جامگان که چند روزی است که با نام جدید مشکی پوشان دیار خراسان در مسابقات شرکت می کند، همچنان روی نوار نبردن گام بر می دارد؛ البته تساوی آن ها در برابر استقلال متحول شده حتی اگر در خانه بوده باشد هم نتیجه بدی نیست و آن ها می توانند در صورت برد برابر سایپا کمی شرایط خود را بهبود بخشند هر چند این تیم برای خروج کامل از بحران راهی طولانی را در پیش دارد.

ترکیب احتمالی سایپا

محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی، روزبه شاه علی دوست، محمد دانشگر، دانیال ماهینی، آرش رضاوند، علی قلی زاده، رضا اسدی، علی شجاعی، رضا جعفری و محمد عباس زاده.

سرمربی: علی دایی

ترکیب احتمالی مشکی پوشان

محمد رضا کرمی، محسن آقایی، وحید عسگری، محمدمهدی عسگری، رضا شربتی، روح‌الله سیف‌اللهی، محمدرضا خرسندنیا، امیرمحمد پناهی، پیام ملکیان، حمیدرضا علی‌عسگری و کیوان امرایی.
سرمربی: علیرضا مرزبان

چه کسی مدعی خواهد شد!

ذوب آهن _ فولاد

شنبه 4 آذر

ورزشگاه فولادشهر

ساعت: 16:30

تیم داوری: وحید کاظمی – هادی طوسی – فرهاد مروجی – جواد رحیم زاده – ناظر: سعید بطحایی

شاگردان قلعه نویی که هفته گذشته موفق شدند در یک بازی خارج از خانه سخت برابر سپیدرود در واپسین دقایق به پیروزی دست یابند امیدوارند با ادامه این روند در بازی این هفته برابر فولاد خود را به کورس تیم های مدعی قهرمانی نزدیک کنند.

فولاد هفته گذشته موفق شد سرانجام ترمز تارتار و پارس جنوبی جم را بکشد و حرارت لیگ رابالاتر ببرد؛ آن ها در صورتی که موفق شوند ذوب آهن را در این بازی خارج از خانه هم شکست دهند رسما وارد گود مدعیان اصلی قهرمانی خواهند شد.

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، علی حمام، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، شریفات، مرتضی تبریزی

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب احتمالی فولاد

احسان مرادیان، ایوب والی، فرزاد جعفری، میلاد بدرقه، نویدعاشوری، پیمان شیرزادی، فرشاد جانفزا ، رحیم زهیوی، ایمان مبعلی، صابر حردانی، سینا مریدی
سرمربی: سید سیروس پورموسوی

نبرد همسایه های پایین جدولی با حضور استقلال!

استقلال _ گسترش فولاد

ورزشگاه : آزادی

ساعت: 17:30

تیم داوری: علی صفایی – رضا سخندان – علی دودانگه – محمدحسین ترابیان – ناظر: حسین عسکری

استقلال با شفر اگرچه از نظر سبک بازی پیشرفت داشته است اما از حیث نتیجه گیری این تیم همچنان پیشرفت چندانی نداشته و در چهار بازی گذشته که استقلال با هدایت شفر گام به میدان گذاشته تنها یک پیروزی برابر نفت تهران به دست آورده است و در سه بازی دیگر خود دو تساوی و یک شکست را در کارنامه خود می بیند؛ البته استقلال از لحاظ گلزنی نیز همچنان با مشکل روبرو است و میانگین نیم گل زده در هر بازی گواه همین موضوع است البته این آمار از زمان روی کار آمدن شفر باز هم تغییری نکرده است؛ استقلال البته فرصت دارد تا از این بازی خانگی به بهترین نحو استفاده کند و فشار سنگینی که به دلیل نتایج نامطلوب این فصل روی شانه های این تیم افتاده است را کمی کاهش دهد.

گسترش فولاد با آمدن فیروز کریمی شرایط بهتری پیدا کرده است و تیمی که تا پیش از آمدن او به انتهای جدول تکیه زده بود و خیلی ها آن را یکی از تیم های سقوط کرده می نامیدند به یکباره شرایط بهتری پیدا کرده و با دو برد و یک تساوی در سه هفته گذشته با چهارده امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است؛ آن ها می توانند با ادامه این روند بحران را به شکل کامل کنار بزنند.

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، لئوناردو پادووانی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، جابر نصاری، علی قربانی، سجاد شهباز زاده.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، مصطفی سالاری، احمدرضا زنده‌روح، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی، امید جهانبخش و پیمان بابایی.
سرمربی: فیروز کریمی

606

کد خبر: 874754

وب گردی

وب گردی