تصمیم گیران نظام اسلامی از تجربه ایستادگی و مقاومت درس بگیرند

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ مقاومت و نابودی داعش بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ مقاومت و نابودی داعش در بیانیه ای نوشت: رحمت و رضوان الهی بر شهدای مدافع حرم، شهید همدانی، شهید تقوی، شهید حججی و صدها مجاهد بزرگ که خط سرخ مقاومت عاشورایی را با نثار جان شیرینشان تداوم بخشیدند.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

6سال پیش هنگامی که آشوب طلبان با پشتیبانی کامل جبهه کفر، نفاق، ارتجاع و صهیونیست و با هدف نابودی مقاومت، سوریه و بعد از آن عراق راعرصه تاخت و تاز تکفیری های قرار دادند و تا نزدیکی تسخیر بغداد پیش آمدند، نگرانی و دلهره بر جبهه دلسوزان انقلاب اسلامی چیره شد. علائم و گزارش های میدانی موید سنبه پر زوری بود که سقوط دمشق را، نقطه شروع سناریویی می دانست که با فتح تهران و خراسان خاتمه می یافت.

در این میان، امام المسلمین با اتکا به قدرت لایزال الهی و با همراهان و سربازان مومنش از ایران، افغانستان، پاکستان، لبنان، سوریه و عراق علم جهاد را برداشتند و با صبر، استقامت، تدبیر و شجاعت، بار دیگر نسخه امریکایی، عبری، سعودی را نقش بر آب کردند.

درود و سپاس بر سردار بزرگ اردوگاه حسینیان زمان، حاج قاسم سلیمانی، که پرچم سرافرازی همرزمان شهیدش باکری، همت، خرازی و کاظمی را بر دوش گرفت و اسطوره ای شد برای همه تاریخ پر افتخار، اسلام، ایران و تشیع.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی این نصرت بزرگ الهی را تحقق وعده قرآنی«ذلِکَ الَّذی یُبَشِّرُ اللَّهُ عِبادَهُ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ»، و آن را سند روشنی بر صحت و صداقت منهج نورانی مقاومت می داند و از همه تصمیم گیران نظام اسلامی انتظار دارد با درس آموزی از تجربه ایستادگی از یک سو، و ثمره تلخ برجام در اعتماد به استکبار جهانی از سوی دیگر، میراث داران امینی بر راه امام، شهدا و آرمان های بلند انقلاب اسلامی باشند.

کد خبر: 874759

وب گردی

وب گردی