اعلام فراخوان دهمین جشنواره علامه حلی

فراخوان دهمین جشنواره علامه حلی(ره) ویژه بررسی آثار پژوهشی طلاب جوان خواهر و برادر حوزه‌های علمیه سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز از جشنواره علامه حلی (ره)، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با همکاری معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه‌های علمیه سراسر کشور، دهمین جشنواره علامه حلی (ره) را برگزار می‌کند.

بنابر این گزارش، طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور تا روز جمعه پانزدهم دی‌ ماه 1396 فرصت دارند پس از ثبت‌ نام، آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

«نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»، «قرآن و علوم انسانی» و «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» سه موضوع بخش ویژه این دوره از جشنواره علامه حلی(ره) برای همه شرکت‌کنندگان است.

براساس این گزارش، طلاب برادر می‌بایست پس از ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام اینترنتی جشنواره، آثار پژوهشی خود را به همراه پرینت فرم ثبت‌‏نام اینترنتی به دبیرخانه‌های استانی جشنواره در استان‌های متبوع خود ارسال نمایند و طلاب خواهر نیز تنها لازم است در سامانه فراخوان‌های پژوهشی حوزه خواهران ثبت‌نام نمایند.

همچنین آثار علمی باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه باشد.

گروه‌های علمی پژوهش، در این دوره از جشنواره عبارتند از: تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات، علوم انسانی (مرتبط با حوزه دین) و حداکثر سن شرکت‌کنندگان در دهمین جشنواره علامه حلی، 31 سال (متولدین 1365/01/01 و پس از آن) هستند.

502

کد خبر: 874870

وب گردی

وب گردی