اعلام نامزدهای جوایز مستقل «اسپریت»

نامزدهای سی‌وسومین دوره جوایز مستقل «اسپریت» با پیشتازی فیلم «مرا به نامت صدا کن» با نامزدی در شش شاخه اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «مرا به نامت صدا کن» ساخته « لوکا گوادانینو» علاوه بر نامزدی در شاخه بهترین فیلم در بخش‌های بهترین کارگردانی، تدوین، فیلمبرداری، بازیگر نقش اصلی و مکمل مرد شانس کسب جایزه از جوایز فیلم مستقل «اسپریت» را دارد.

فیلم «برو بیرون» به کارگردانی «جوردن پیل» و «اوقات خوش» از برادران «سفدی» هر کدام با پنج نامزدی و «لیدی بِرد» به کارگردانی «گرتا گرویگ» نیز در چهار شاخه این جوایز سینمایی نامزد کسب جایزه شناخته شدند.

در شاخه بهترین فیلم «مرا به نامت صدا کن»، «برو بیرون» و «لیدی بِرد» در کنار «پروژه فلوریدا» ساخته «شین بیکر» و «سوارکار» از «کلوئی ژائو» نامزد کسب جایزه هستند و در شاخه بهترین کارگردانی این رویداد سینمایی نیز «کوگانادا» برای ساخت فیلم «کولومبوس»،‌ «مت اسپاسیر» برای فیلم «اینگرید به غرب می‌رود»، «جاشوا واینستین» برای فیلم «مناش»، «آتسوکو هیرایاناگی» برای «لوسی» و «جرمی جاسپر» برای فیلم «Patti Cake» برای کسب جایزه رقابت می‌کنند.

«۱۲۰ تپش در دقیقه» ساخته «روبن کامپیلو» (فرانسه)، «یک زن فوق‌العاده» به کارگردانی «سباستین للیو» (شیلی)، «من جادوگر نیستم» از «رونکانو نیونی» (زامبیا) و «لیدی مکبث» به کارگردانی «ویلیام اولدروید» (انگلستان) نیز نامزدهای شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی (خارجی) هستند.

سال گذشته فیلم «مهتاب» که در نهایت موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم شد در جوایز «اسپریت» موفق به کسب ۶ جایزه شد.

مراسم اعطای جوایز سی‌وسومین دوره جوایز فیلم مستقل روز سوم مارس ۲۰۱۸ (۱۲ اسفند) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

501

کد خبر: 875011

وب گردی

وب گردی