دکتر محمود عامریون به عنوان ریاست جدید بیمارستان امیرالمومنین (ع) منصوب شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران طی حکمی دکتر محمود عامریون را به عنوان ریاست بیمارستان امیر المومنین (ع) منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز مراسم تودیع و تکریم رییس بیمارستان امیر المومنین (ع) دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور دکتر سید علی ابطحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر کمیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، جمعی از مسئولان ارشد، پزشکان و پرسنل کادر درمانی بیمارستان برگزار شد.

دکتر ابطحی در ابتدای این مراسم که روز چهارشنبه اول آذرماه سال جاری در سالن اجتماعات بیمارستان امیر المومنین (ع ) برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و تشکر از زحمات چندین ساله دکتر فرهاد سرابندی رئیس بیمارستان امیر المومنین (ع) در مسیراعتلاء جایگاه اموزشی و درمانی در یکی از مناطق محروم کلان شهر تهران بزرگ وپیگیری در جهت کسب درجه یک اعتبار بخشی گفت : تغییر درسیستم مدیریت اجتناب ناپذیر است و هر تغییری می تواند فی النفسه موجب تحرک وپویایی و منشاء خیر و برکت شود.
دکتر ابطحی سپس باتشریح چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر ارتقاء کیفیت رشته های علوم پزشکی خود تصریح کرد :
در جوامع امروزی به طور کلی سازمانها برتر سازمانهایی هستندکه بطور مستمر برنامه های استراتژیک خود را پایش و نظارت می کنند و با ارزیابی درونی و بیرونی در مسیر تغییر به سوی بهتر شدن و رسیدن به سطح استاندارد و جایگاه مطلوب تلاش می کنند .
وی افزود : هدف اصلی ما ارتقاء کیفیت آموزشی است و امیدوارم بتوانیم با بهره مندی از دانش اعضای هیات علمی، بازنگری ساختار و استفاده از سایر ظرفیت های موجود، زمینه ارتقای کیفی بیش از پیش آموزش، پژوهش و ارتقاء خدمات بیمارستانی دراین مجموعه عظیم علمی فراهم کنیم.
در ادامه دکتر سرابندی، رییس سابق بیمارستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی ریاست بیمارستان امیرالمومنین، از همکاری وتلاش دلسوزانه همکاران تشکر و قدردانی کرد.
دکتر محمود عامریون هم بعنوان سرپرست جدید بیمارستان امیر المومنین ضمن تشکر از تلاش های بی شائبه دکتر سرابندی در ابعاد عمرانی، آموزشی و پژوهش نیروهای تخصصی و فوق تخصصی گفت: آثار مفید ایشان و همکارانشان در بیش از ده سال مدیریت، در کلیه بخشها و از همه مهمتر در امر اعتبار بخشی بر کسی پوشیده نیست. توسعه اورژانس، بازسازی بخشها و اتاق عمل و نمای شکیل کل بیمارستان نیز از اقدامات قابل ذکر مدیریت سابق است که با خضوع و خشوع بیش از حد ایشان نسبت به همکاران همراه می باشد.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با یاری و تلاش همکاران بتوانند در راستای سیاست های طرح تحول سلامت و خدمت رسانی به مردم گامهای موثری بردارند.
در پایان این مراسم دکتر ابطحی با بیان اینکه هدف اصلی سیاستگذاران دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت جدی دکتر ولایتی رییس هیات امناء و دکتر رهبر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محسن نفر، معاون علوم پزشکی ارتقاء کیفیت آموزش پزشکی است و امیدوارم بتوانیم با بهره مندی از دانش علمی استادان و توانمندی اعضاء هیات علمی و پزشکان و متخصصان حوزه بالینی مستقر در بیمارستانها و مراکز آموزشی به این رسالت آموزشی جامه عمل بپوشانیم . حکم سرپرستی رئیس بیمارستان امیرالمومنین را به دکتر عامریون تفویض و بااهدای لوح سپاس و هدیه ای نفیس از زحمات دکتر سرابندی تقدیر بعمل آورد .

کد خبر: 875016

وب گردی

وب گردی