برگزاری کارگاه آسیب های اجتماعی،با محوریت پیشگیری از اعتیاد در سما شیروان

کارگاه آسیب های اجتماعی،با محوریت پیشگیری از اعتیاد،با سخنرانی استاد عاشقی،برای اولیای دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه و پسرانه سما شیروان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس مجتمع سما شیروان گفت : پیشرفت تکنولوژی و تهاجم فرهنگی سن آسیب پذیری افراد را در جامعه ما به 13 سال کاهش داده و مدارس باید به عنوان مهمترین نهاد تربیتی و پرورشی نوجوانان با این روند کاهشی آسیب پذیری مبارزه کنند.

حمید نجف زاده در پیامی آغاز هفته بسیج را گرامی داشته و اظهار کرد: بسیج عصاره انقلاب است و بسیجیان مدافع بنیان و دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمنان اند .
وی ادامه داد : نوجوانان بنیان این کشورند و مدارس همچون بسیجیان باید از آنان با راه حل فرهنگی و تربیتی در مقابل تهاجم های دشمنان مراقبت کنند.
این مسئول گفت : مدارس موظفند با شناسایی مهمترین آسیبهای اجتماعی که با سرعت در حال رشد هستند، برای حل آنها به بهترین نحو و افزایش بازدهی بکوشند .

وی با تاکید بر عوامل اعتیاد و بی بند باری به عنوان مهترین آسیب های اجتماعی نوجوانان افزود : مجتمع سما شیروان در این راستا اقدامات گسترده ای را انجام داده است که جذب مشاوران و مراقبان متخصص در مدارس ، تشکیل پرونده های مشاوره ای دانش آموزی، برگزاری سمینارهای مختلف با حضور مشاوران برجسته ویژه دانش آموزان و اولیای آنان و کارکنان جهت آگاه سازی و ارائه راهکار مناسب برای مقابله با آسیب های اجتماعی، برگزاری مسابقات، همایش ها و مراسم های شاد و تبلیغات گسترده در مقابله با این موضوع از مهترین اقدامات معاونت سما واحد هستند.

کد خبر: 875051

وب گردی

وب گردی