چراغ سبز یک لژیونر برای حضور در پرسپولیس

علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی اسکیلستونا با وجود سقوط تیمش به دسته پایین تر لیگ سوئد عملکرد موفقی ارائه داد و پس از مدت ها از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش ایسکانیوز، با وجود اینکه کی روش در اردوی آخر تیم ملی حقیقی را دعوت نکرده بود این گلر از انگیزه بالای خود برای بازگشت به دروازه تیم ملی خبر داده است: بعد از حدود 11 ماه به تیم ملیدعوت شدم وبه جز اردوی آخر، در دو اردوی قبل تر حضور داشتم. خیلی خوشحال بودم که برگشتم. در اردوی آخر حضور نداشتم و دلیل آن را کارلوس کی روش می داند.

حقیقی ادامه داد: برای او 1000 درصد احترام قائلم و هر کم و کاستی بوده از طرف من بوده است. جبران خواهم کرد و سعی می کنم شماره یک باشم. صرف حضور در جام جهانی به درد من نمی خورد و دوست دارم در ترکیب باشم و بازی کنم. زیاد دنبال رکورد نیستم اما اینکه در دو جام جهانی دروازه بان تیم ملی کشورم باشم اتفاق خوشحال کننده ای است.

حقیقی در خصوص قرعه احتمالی تیم ملی در جام جهانی توضیح داده است: دو حالت در کل وجود دارد. یا با بهترین ها هم گروه می شویم که می تواند تجریه جدید برای ما باشد یا اینکه در گروهی حضور داشته باشیم که امکان صعود هم در آن باشد. خودم به شخصه دوست دارم در گروهی باشیم که امکان صعود باشد یعنی حالت دوم. با این حال به قول معروف هر چه پیش آید خوش اید.

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره حضور احتمالی در تیم سابق خود هم اظهار نظر کرده است: این را قبل هم گفته ام و بازهم می گویم. اهل بازی کردن با احساسات هواداران هم نیستم. آنها در یک هفته ای که درایران بودم برایم سنگ تمام گذاشتند و لطفشان در همه جا شامل حالم شد. پرسپولیس خانه من است و هر چه دارم از این تیم است اما هنوز تا به این لحظه هیچ پیشنهادی از طرف این باشگاه به دست من نرسیده است. پرسپولیس و هوادارانش در قلب من بوده و هستند. چه باشم و چه نباشم بهترین ها را برای این تیم خواسته ام. اگر پرسپولیسی ها تمایل داشتند و روزی قسمت شد و به تیم محبوبم برگشتم هواداران مطمئن باشند بهترین عملکرد را به جا خواهم گذاشت و مطمئنا آنهایی که اسم مرا پسر پرسپولیس گذاشتند را سربلند می‌کنم و هیچ شرطی برای بازگشت ندارم.

601

کد خبر: 875072

وب گردی

وب گردی