آلگری: بارسلونا در نیمه دوم مانع خلق موقعیت ما شد

ماسیمیلیانو آلگری از عملکرد تیمش در بازی با بارسلونا تمجید کرد و گفت که باید در تقابل با المپیاکوس برای برد به میدان بروند.

به گزارش ایسکانیوز، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشه (چهارشنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل بارسلونا دست نیافتند، در گفت‌وگو با سایت «مدیاسِت پرمیوم» ایتالیا گفت: به لحاظ تاکتیکی بازی فوق‌العاده‌ای بود. این اولین تساوی بدون گل این فصل ما بود و این اتفاق مقابل بارسلونایی افتاد که این فصل در دفاع عالی بوده است.

وی ادامه داد: اگر کمی در جابه‌جایی‌ها سریع‌تر بودیم، حتی موقعیت‌های بیشتری نصیب‌مان می‌شد، اما بارسلونا در نیمه دوم مانع ما در خلق موقعیت شد، به طوری که فقط توانستیم توسط داگلاس کاستا یک شوت به دروازه آنها بزنیم و یک موقعیت توسط دیبالا داشتیم که آن هم مهار شد.

آلگری که اکنون صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به هفته آخر کشیده شد، تصریح کرد: ما نیمه اول خیلی خوب بودیم. به هر حال این یک امتیاز هم برای ما مهم است و حالا باید در تقابل با المپیاکوس برای برد به میدان برویم، در غیر اینصورت باید چشم‌مان به بازی بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون باشد.

سرمربی راه‌راه پوشان تورین در ادامه اظهار داشت: به بازیکنانم گفته بودم که به نتیجه در این بازی توجه نکنند و روی عملکرد تیمی تمرکز کنند. در این دیدار هم روحیه خوبی از تیمم دیدم و وقتی تیم یکدست دفاع می‌کند، گل خوردمان خیلی سخت می‌شود.

آلگری که شاگردانش اکنون 8 امتیازی هستند و اسپورتینگ 7 امتیازی هم پشت‌سر آنهاست، در پایان خاطرنشان کرد: پیش از آغاز مرحله گروهی گفته بودم که با کسب حداقل 8 امتیاز می‌توانیم صعود کنیم، اما اسپورتینگ در همان هفته اول در خانه المپیاکوس به پیروزی رسید و محاسبات من را به هم ریخت و با این شرایط برای صعود نیاز به کسب 12 امتیاز داشتیم.

600

کد خبر: 875160

وب گردی

وب گردی