پایان ارائه گزارش تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش/ اگر زمان بیشتری داشتیم رقم تخلف افزایش می‌یافت

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه قرائت گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش به پایان رسید، گفت: ارائه گزارش در صحن علنی مجلس در نوبت قرار می‌گیرد و خلاصه‌ آن در صحن قرائت خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس،جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه قرائت گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به پایان رسید، اظهار داشت: ارائه گزارش در صحن علنی مجلس در نوبت قرار می‌گیرد و خلاصه‌ای از آن، در صحن علنی قرائت خواهد شد.

وی افزود:‌ غیر از آقای فرشیدی هیچ‌یک از وزرای سابق آموزش و پرورش با وجود دعوت قبلی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور پیدا نکردند.

کوچکی‌نژاد اضافه کرد:‌ رقم نهایی تخلفات بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان 15 هزار میلیارد است؛ ما به دلیل کمبود وقت و نیروی انسانی نتوانستیم بیشتر تحقیقات را ادامه دهیم، در صورت ادامه تحقیقات، با توجه به فساد فراگیر این صندوق، رقم تخلفات افزایش می‌یافت.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه مدیرعامل فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان هم توانمندی لازم برای اداره این صندوق را ندارد، گفت: از وزیر آموزش و پرورش هم خواسته‌ایم فرد بهتری را برای اداره این صندوق معرفی کند.

۷۰۵

کد خبر: 875344

وب گردی

وب گردی