آغاز و سرانجام «شجره خبیثه داعش»

خط مشی مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش بی وقفه ی دلاور مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی و صدها شهید گلگون کفنی که جان خود را تقدیم دفاع از حریم اهل بیت و امنیت مسلمانان منطقه کردند، باعث شد امروز شاهد پیروزی شکوه مند محور مقاومت بر این غده خطرناک سرطانی و گروهک تروریستی داعش باشیم.

جاء الحق و زهق الباطل إن الباطل کان زهوقا .

(و بگو حق آمد و باطل نابود شد آری باطل همواره نابود شدنی است )

شکل‌دهی به گروه‌های تکفیری- تروریستی در منطقه یک «تصمیم استراتژیک» بود که در اتاق های فکر آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت سعودی حدود یک سال پس از شکست رژیم اسرائیل در جنگ 33 روزه گرفته شد. هدف از این تصمیم راهبردی حفظ موقعیت برتر نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر سرائیل در منطقه و ایجاد سناریوی خاور میانه جدید و دخل و تصرف بر کشور های اسلامی و جلو گیری از افزایش قدرت نفوذِ راهبردی محور مقاومت بالاخص ایران اسلامی بود .
لکن اراده ی الهی بالا تر از هر اراده ای است .
خط مشی مدبرانه و هوشمندانه ی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) که برای فرماندهان نظامی در صحنه ی میدان جنگ حق بر علیه باطل نقشه ی راه ترسیم میکردند و تلاش بی وقفه ی دلاور مردانی همچون سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش همچون شهید همدانی، شهید مراد خانی ، شهید حججی و شهید تاش موسی و صدها شهید گلگون کفنی که جان خود را تقدیم دفاع از حریم اهل بیت و امنیت مسلمانان منطقه کردند، باعث شد امروز شاهد پیروزی شکوه مند محور مقاومت بر این غده خطرناک سرطانی باشیم .
قطعا این تلاش ها بدون پشتوانه و دعای ولی الله الاعظم حصرت حجت بن الحسن (عج ) راه بجایی نمی برد و لذا
خدا را سپاس میگوییم که این پیروزی عظیم باعث شد تا یک بار دیگر امت اسلامی برگی زرین از کتاب تاریخ را به اسم خود رقم بزند و ندای حق خواهی خود را به گوش جهانیان برساند .
بی شک این پیروزی بزرگ نشانه ای است از قدرت پروردگار متعال در برار شرارت های ابلیس و ایادی خبیثش بخصوص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار
بنده هم به عنوان عضو کوچکی از بسیج 20 میلیونی کشور عزیزم ایران این پیروزی را محضر حضرت صاحب الزمان امام مهدی(عج) ،رهبر عزیز و مقتدرم ، شهدای والا مقام مدافع حرم و سردار بزرگ مقاومت و فرمانده دلیر حاج قاسم سلیمانی و امت اسلامی و تبریک تهنیت عرض منمایم .

با امید ظهور منجی حقیقی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان روحی فداه

(و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین)

✔️افشین جلالی فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر

کد خبر: 875349

وب گردی

وب گردی