تجمع بزرگ میقات صالحین در نماز جمعه قوچان برگزار شد

تجمع بزرگ میقات صالحین با برگزاری بیش از 100 حلقه صالحین و حضور اقشار مختلف بسیج سپاه ناحیه قوچان در مصلای قبای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، همایش میقات صالحین با برگزاری بیش از 100 حلقه صالحین و حضور اقشار مختلف بسیج سپاه ناحیه قوچان ازجمله بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات، ادارات و روحانیون ظهر امروز در مصلای قبای این شهرستان برگزار شد.

در این همایش بزرگ فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به این موضوع که امروز بسیج در بُعد تربیتی و اعتقادی نیز ورود پیداکرده است، گفت: طرح صالحین نمونه بی‌بدیلی از این بُعد فعالیتی بسیج به شمار می‌آید که با دست‌خالی در حال انجام است.

عباس فروزان مهر بابیان اینکه در قوچان بیش از 600 حلقه صالحین برگزار می‌شود، تصریح کرد: این حلقه‌ها 10 هزار نفر را زیرمجموعه خود قرار داده‌اند که به‌صورت مستمر و هفتگی برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با تأکید بر این حلقه‌های صالحین برکات زیادی در جامعه داشته است، بیان کرد: بهتر است این حلقه‌ها به مسائل خانواده‌ها نیز تسری پیدا کند و موضوعات خانوادگی نیز موردبررسی قرار بگیرد زیرا آن‌ها هم جزء مدار وجودی بسیج هستند.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با اشاره به اینکه وقتی موفقیت در اجرای این حلقه‌ها خوب بوده باید خانواده‌ها نیز از فواید آن استفاده کنند، افزود: تکرار مسائل بدیهی در حلقه‌های صالحین بد نیست یعنی موضوعاتی که جامعه می‌گوید ما آن‌ها را بلد هستیم اما ممکن است به دلیل گذشت زمان فراموش‌شده باشد برای تکرار و یادآوری مجدد بیان شود.

منبع:فارس

902

کد خبر: 875452

وب گردی

وب گردی