برآورد کلی هزینه‌های اعزام به بازی‌های آسیایی بعد از نشست سرپرستان

قرار است بعد از نشست سرپرستان کاروان‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی، برآورد کلی از هزینه‌های اعزام و آماده‌سازی تیم‌ها صورت بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست سرپرستان کاروان‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 اواسط آذرماه در اندونزی برگزار می‌شود که اصغر رحیمی به عنوان سرپرست کاروان در این نشست حضور خواهد داشت.

در فاصله کمتر از 9 ماهی که به شروع این بازی‌ها باقی مانده ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک با حضور وزیر ورزش و با روسای فدراسیون‌ها جلساتی را برگزار کرده است. البته غیر از برخی رشته‌ها مانند کشتی، وزنه‌برداری، والیبال و تکواندو که به صورت کامل اعزام می‌شوند، حضور رشته‌های دیگر در این بازی‌ها با بررسی‌های مرکز نظارت بر تیم‌های ملی صورت خواهد گرفت.

فوتبال نیز یکی از رشته‌هایی است که در نشست تاج با مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام شده با قدرت در بازی‌های آسیایی حضور خواهد داشت. تا این لحظه برنامه کمیته ملی المپیک این است که فوتبال اعزام شود. قرار است در یکی دو جلسه آینده سرمربی و سرپرست معرفی شوند. برنامه فدراسیون نیز این است که تیمی قدرتمند را راهی این بازی‌ها کند. البته کی‌روش به عنوان ناظر روی همه تیم‌ها فعالیت می‌کند.

همچنین در نامه‌ای به کمیته‌های ملی المپیک اعلام شد کامپوند در بازی‌های آسیایی حضور خواهد داشت اما هنوز در مورد ماده‌های شرکت کننده در تمامی رشته‌ها به کمیته ملی المپیک نامه‌ای ارسال نشده است. براساس اعلام فدراسیون بخش انفرادی و میکس کامپوند در بازی‌های آسیایی حضور خواهد داشت اما در خصوص حضور تیمی قرار است در نشست بنگلادش در این باره صحبت شود.

از نکات مهم این جلسات بودجه است. در نشست اخیری که هفته گذشته برگزار شد، قرار بر این شد تا وزیر ورزش و جوانان بحث بودجه را پیگیری کند. از ظرفی کمیته ملی المپیک نیز در تلاش است تا باقی‌مانده بودجه خود را بگیرد. قرار است بعد از برگزاری نشست سرپرستان کاروان‌های اعزامی برآوردی صورت بگیرد تا هزینه‌های کلی برای اعزام و آماده‌سازی تیم‌ها مشخص شود.

تا اواخر ماه جاری نیز فرم‌های اولیه در اختیار فدراسیون‌ها قرار می‌گیرد تا ثبت‌نام از ورزشکاران با چند برابر ظرفیت انجام شود.

602

کد خبر: 875616

وب گردی

وب گردی