تماس متهم 500 میلیاردی  صندوق ذخیره فرهنگیان با نماینده مجلس+جزئیات

رئیس کمیته تحقیق‌ و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از تماس تلفنی متهم 500 میلیارد تومانی این پرونده با وی خبر داد.

جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق‌وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، در تشریح فعالیت هایی که تا کنون کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است گفت: این هیات گزارش خود را از این تحقیق‌و‌تفحص به هیات‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان ارائه کرده و بررسی‌های نهایی روی این گزارش در کمیسیون در حال انجام است.

وی تصریح کرد:مقرر شده تا چند روز آینده این گزارش برای قرائت در صحن علنی پارلمان به هیات‌رئیسه مجلس تقدیم شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص برخی اخبار مبنی بر اینکه یکی از متهمان اصلی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با رقمی بالغ بر 500 میلیارد تومان از کشور فرار کرده است، اظهار کرد: با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده مشخص شده که این فرد به کشور آلمان متواری شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: با توجه به جریانی شدن این موضوع در محافل قضایی کشور و روشن شدن پرونده و هویت متهمان این پرونده گفتنی است این فرد اخیراً با بنده تماس داشته است و اعلام کرده حاضر است تا پول‌هایی که در دست وی است را بازگرداند.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: در خصوص ادعای این فرد چندی پیش با وکیل وی نیز جلسه‌ای را داشته‌ایم ضمن آنکه وکیل این فرد مکاتباتی نیز با قوه قضائیه داشته است.

کوچکی‌نژاد در پایان اظهار داشت: در تحقیقاتی که تا کنون صورت گرفته حدود 40 نفر در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان نقش داشته اند.

301

کد خبر: 875661

وب گردی

وب گردی