خشم و سکوت مطلق رونالدو تا پایان فصل

رونالدو روزهای بسیار پرفشاری را سپری می کند و اینگونه به نظر می رسد که از شرایط فعلی خود در مادرید راضی نیست.

به گزارش ایسکانیوز، پس از بازی با آپوئل که در برتری 6 گله رئال، رونالدو زننده دو گل بود، بسیاری منتظر حضورش در میکسدزون ورزشگاه بودند. این اتفاق رخ داد ولی حرف های رونالدو غیر قابل انتظار بود.

فوق ستاره پرتغالی به خبرنگاران گفت که چرا انتظار دارید حرف بزنم وقتی که تمام گفته هایم تحریف شده و به شکلی دیگر منتشر می شود؟

اشاره رونالدو به مصاحبه چندهفته قبل او در لندن بود. او پس از شکست 3-1 مقابل تاتنهام در حضور خبرنگاران گفت که غیبت بازیکنانی که از رئال رفته اند تاثیر منفی خود را گذاشته و اینکه خریدهای جدید، خوب ولی کم تجربه هستند. این مصاحبه با واکنش تند راموس مواجه شد و کاپیتان رئال اظهار داشت که جای خالی هیچ بازیکنی در رئال حس نمی شود.

رونالدو البته اعتقاد دارد که از حرف هایش بد تعبیر شده و او منظور بدی نداشته است. این فوق ستاره مدتی است که از دست خبرنگاران و رسانه های اسپانیایی دلگیر است و به خصوص پس از اتهامات دادستانی مادرید به وی در مورد فرار مالیاتی و شایعه پردازی رسانه ها در مورد جدایی او از رئال، رابطه اش با رسانه ها دیگر مثل سابق نیست.

رونالدو معتقد است که خبرنگاران تلاش داشتند او را در مقابل راموس قرار دهند در حالی که صمیمیت بین این دو، سابقه ای طولانی مدت دارد.

طبق ادعای منابع اسپانیایی، رونالدو تصمیم گرفته است که دیگر تا پایان فصل با هیچ رسانه ای مصاحبه نکند و تنها در رویدادهای تبلیغاتی که از قبل قراردادشان را امضا کرده، حاضر به مصاحبه خواهد شد. او تصمیم به سکوت مطلق گرفته و این را از طریق مدیر برنامه هایش (ژرژ مندس) به اطلاع مدیران رئال نیز رسانده است.

به نظر می رسد اولین مصاحبه ای که باید انتظارش را از رونالدو داشته باشیم، دو هفته بعد و پس از دریافت احتمالی توپ طلای پنجمش از سوی فرانس فوتبال است.

606

کد خبر: 875690

وب گردی

وب گردی