آغاز اورهال شبکه های برق مناطق زلزله زده غرب

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر از اعزام گروه های عملیاتی خط گرم برای بازدید و اورهال شبکه های برق مناطق زلزله زده در غرب کشور خبرداد و گفت:در همین راستا سه اکیپ خط گرم به سمت "ازگله" اعزام شده اند و سه اکیپ دیگر نیز به صورت جداگانه به سمت "سرپل ذهاب" اعزام خواهند شد تا کار بازدید و اورهال شبکه های برق این مناطق بدون اعمال خاموشی انجام شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از توانیر، مسعود صادقی با اشاره به این که در حال حاضر برق تمام محلات و روستاها در مناطق زلزله زده غرب کشور وصل است، تصریح کرد: هم اکنون اکیپ های عملیاتی خط گرم برای بازدید و اورهال شبکه های برق این مناطق اعزام شده است
صادقی با اشاره به این که اکیپ های عملیاتی خط گرم، بدون اعمال خاموشی و در حالت برقدار، اقدام به بازدید و رفع عیب های احتمالی در شبکه های برق مناطق زلزله زده خواهند کرد، اظهار داشت: در همین راستا سه اکیپ خط گرم به سمت "ازگله" اعزام شده اند و سه اکیپ دیگر نیز به صورت جداگانه به سمت "سرپل ذهاب" اعزام خواهند شد تا کار بازدید و اورهال شبکه های برق این مناطق بدون اعمال خاموشی انجام شود.
مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر خاطرنشان کرد: هم اکنون شبکه های برق در مناطق مذکور پایدار و جریان برق برقرار است اما با توجه به این که در مناطق زلزله زده به دلیل وجود پس لرزه ها و تکان های شدید، امکان جابه جایی و سست شدن اتصالات برق وجود دارد ، ممکن است هرازگاه باعث قطعی برق شود.
صادقی ادامه داد: در مناطق عادی نیز شرایط جوی ناپایدار مانند باد، طوفان، باران و... ممکن باعث ایجاد اشکال و آسیب در شبکه های برق شود.
برپایه این گزارش، شرکت توانیر پیش از این در اطلاعیه ای خطاب به مردم مستقردر مناطق زلزله زده اطمینان خاطر داده بود که شرایط پایداری برق به صورت دقیق پایش و در صورت بروز هرگونه اتفاق یا خاموشی در شبکه در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام می شود.

402

کد خبر: 875740

وب گردی

وب گردی