اعلام آمادگی 25 استان برای حضور در جشنواره هنرهای تجسمی فجر

25 استان برای حضور در دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر،با هدف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های حوزه تجسمی استان ها ، ستاد این جشنواره از تمامی استان های کشور دعوت به حضور در این رویداد بزرگ هنری کشور ،کرد.
بنابراین گزارش،بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده به مناسبت دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ،در مراکز استانها نمایشگاهی از آثار هنرمندان شاخص هر استان برگزار می شود. آثار مورد نظر بر مبنای رویکرد کلی جشنواره و با مدیریت هنری(کیوریتوری)استانی شناسایی و معرفی می شوند.
این در حالیست که ، تا کنون 25 استان شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی،خراسان جنوبی،خوزستان،زنجان،سمنان،سیستان و بلوچستان،فارس، قزوین،قم،کردستان،گیلان،گلستان،لرستان،مرکزی،هرمزگان،همدان،اردبیل و مازندران ،اسامی پیشنهادی مدیران هنری استانی را اعلام کرده اند که پس از هماهنگی با دبیرخانه جشنواره فعالیت خود را در استان آغاز می کند.
لازم به ذکر است ، همزمان با آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ،نمایشگاه برتر استانی معرفی می شود.
دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر 3 بهمن الی 4 اسفند در تهران برگزار می شود.

503

کد خبر: 875747

وب گردی

وب گردی