گرامیداشت هفته بسیج در واحد پرند

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور بسیج کارکنان، استادان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد پرند، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور بسیج کارکنان ، استادان ، دانشجویان، در مسجد فاطمه الزهراء واحد پرند برگزار شد. در این مراسم سید علی اصغر تقوی مدیر فرهنگی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: سرنگونی گروه تکفیری داعش را در آستانه ماه ربیع الاول ، عیدی خوبی به محضر حضرت صاحب الامر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری بود، بسیج مستضعفین یادگار امام راحل و عظیم الشان است که امروز در همه جای جهان شناخته شده و یاری گر مستضعفین و مسلمین جهان است.

وی افزود: بسیج برآمده و برخاسته از تفکر امام راحل ره در راستای تحقق اسلام ناب محمدی است که امروز تمام قد در مقابل اسلام آمریکایی ایستاده است و از شرافت و تمامیت ارضی میهن اسلامی و جایگاه اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می کند. بسیج همان شجره ی طیبه ای است که به رهبری و زعامت ولی امر مسلمین توانسته است اندیشه های ناب اسلامی و انقلابی برخاسته از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اعتلا رسانده و به نقاط عالم صادر نماید.

در حاشیه این مراسم نامه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مقام معظم رهبری مدظلعه العالی توسط یکی از کارکنان بسیجی قرائت شد.

کد خبر: 875787

وب گردی

وب گردی