مسئولی که از ظرفیت‌های بسیج خودش را محروم کند به خود و مردم ظلم کرده است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: پیاده شدن تفکر بسیجی در منطقه باعث شد، داعش با پشتوانه آمریکایی‌ها و دولت‌های مرتجع عربی و غربی ظرف مدت ۵ الی ۶ سال نابود شود.

داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در خصوص نابودی داعش، گفت: نابودی داعش اتفاق بسیار بزرگی بود که البته در خصوص این موضوع حق‌ مطلب ادا نشد و ملت باید بیش از این قدر چنین مسئله‌ای را بدانند و جشن بگیرند.

پیاده‌شدن تفکر بسیجی باعث نابودی داعش شد

وی افزود: داعش یک گروه تکفیری و تروریستی معمولی نبود بلکه نظام سلطه برای اینکه بتواند یک ضربه جدی به جبهه مقاومت بزند، کشورهای منطقه را تجزیه کند و قدرت ایران را دچار فرسایش کرده و ایران را درگیر ناامنی کند، داعش را ایجاد کرد. داعش هم با یک رعب و وحشت کارش را در منطقه ما شروع کرد و همگان شاهد اتفاقاتی که در 6 سال گذشته توسط داعش رخ داد، بودند.

گودرزی تأکید کرد: باید ببینیم چه می‌شود که داعش با پشتوانه آمریکایی‌ها و دولت‌های مرتجع عربی و غربی بعد از 5 الی 6 سال نابود می‌شود و آن چیزی که می‌ماند انسجام و تقویت جبهه مقاومت است. مسلماً غیر از اینکه یک تفکر بسیجی در این منطقه پیاده شد و یا داعش مقابله مبارزه کرد چیز دیگری نبود که باعث نابودی داعش شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: همه فرماندهان عزیز ما همچون حاج قاسم سلیمانی و یارانش و نیروهای مردمی سوریه و عراق همه از یک تفکر و از یک منشأ فکری وارد مبارزه با داعش شدند و آن اینکه کفار و عوامل آنها بر مسلمین را تسلطی ندارند.

اقدام برای دین خدا، داشتن شجاعت و درایت، محدود نشدن به امکانات مادی و مجاهدت بدون خستگی از عناصر تفکر بسیجی است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: باید در مقابل کفار و ظالم مقابله کرد و اعتقاد داشت که خدا بزرگتر از همه قدرت‌هاست و اگر کسی برای دین خدا اقدامی کند، خدا هم او را حمایت می‌کند، همه اینها عناصر تفکر بسیجی است.

گودرزی تأکید کرد: اگر کسی بخواهد عناصر تفکر بسیجی را بشمارد همین‌هاست که به یاری خدا اعتقاد داشت، محدود به امکانات مادی نشد و در مقابل زور و سلطه سر را خم نکرد، شجاعت و درایت داشت و در میدان بدون خستگی مجاهدت کرد، اینها عناصر تفکر بسیجی است و با همین‌ها بود که در مقابل داعش پیروز شدیم و 40 سال است که جمهوری اسلامی سر پا مانده است و همه دشمنان سردرگم مانده‌اند که چرا هر چقدر به ما ضربه می‌زند مقاوم‌تر می‌شویم.

وی تصریح کرد: اتفاقات منطقه نمونه بارزی است برای جوانان ما، تفکر بسیجی، «نشدن‌ها را به شدن» تبدیل می‌کند، انقلاب را به وجود می‌آورد، جنگ تحمیلی را به پیروزی می‌رساند و 40 سال جمهوری اسلامی را سر پا نگه می‌دارد و دشمنان را سرکوب می‌کند.

جوانان با تفکر بسیجی می‌توانند دشمن برای همیشه سرکوب کنند

وی یادآور شد: ظرفیت بسیج و تفکر بسیجی و روحیه انقلابی خیلی بیشتر از اینهاست اگر جوانان به این سمت بروند که به این تفکر و اعتقادات برسند حتماً دشمن برای همیشه سرکوب خواهد شد.

گودرزی در گفت‌وگو با فارس خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیجی وجود داشته باشد می‌توان توطئه‌های دشمن را در نطفه خفه کرد. در رابطه با بحث اقلیم کردستان، لبنان و مسائل دیگر همه ما دیدیم که تفکر بسیجی باعث پیروزی جبهه مقاومت و مسلمانان شده است، لذا تفکر بسیجی یک ظرفیت بسیار بالایی دارد تا مردم را به قله‌ها و آرمانهای انقلاب برساند.

مسئولی که از ظرفیت‌های بسیج خودش را محروم کند به خود و مردم ظلم کرده است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در خصوص استفاده دولت از ظرفیت بسیج برای پیشبرد اهداف، گفت: بسیج به معنای تفکر مرزی ندارد، جای جای کشور ما مردم، مسئولان و همه می‌توانند از لحاظ تفکری بسیجی باشند به این معنا که آرمان‌های انقلاب و مبانی اسلام را قبول داشته باشند و حاضر باشند برای تحقق این آرمان‌ها تلاش کند.

وی گفت: تشکیلات بسیج توانسته یکسری ظرفیت‌ها را سازماندهی کند، مثلاً بسیج جامعه پزشکی، معلمان، اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف توانسته ظرفیت‌های بسیار خوبی را سازماندهی کنند، اینها علاوه بر آن تفکر توانسته اند یک سازماندهی هم داشته باشند حال اگر کسی می‌خواهد برای ملت‌ کار کند اگر از ظرفیت سازماندهی شده بسیج خودش را محروم کند به خودش و مردم ظلم کرده است.

وی افزود: مسئولان باید هم خودشان از لحاظ تفکری و نگرش بسیجی باشند و هم از ظرفیت‌ سازماندهی شده بسیج نهایت بهره‌برداری را کنند اگر کسی چنین کاری نکند عقل ندارد.

گودرزی گفت: اگر کسی از ظرفیت بسیج که یک ظرفیت بدون منت، بدون چشم‌داشت و متخصص است و خودش را خادم ملت‌ می‌داند، استفاده نکند، باید ببینیم مبانی عقلی‌اش چیست که دارد خودش را از ظرفیت بسیج محروم می‌کند.

کد خبر: 875805

وب گردی

وب گردی