توزیع بیش از۱۳ هزار بسته غذایی یک ماهه درمناطق زلزله زده کرمانشاه

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی یک ماهه در میان زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.

با گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه توزیع بسته غذایی ۷۲ ساعته در روز پنجشنبه به پایان رسید، افزود: از صبح روز گذشته بارگیری و ارسال بسته غذایی یک ماهه در شهرستان های زلزله زده استان کرمانشاه انجام شد.

وی عنوان کرد: تا پایان روز گذشته ۶ هزار و ۵۹۰ بسته مواد غذایی به شهرستان های دالاهو، اسلام آبادغرب و ازگله ارسال و در میان زلزله زدگان توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هر روز بسته های یک ماهه برای ارسال به تمام شهرستان های زلزله زده کرمانشاه بارگیری و ارسال می شود، گفت: از صبح امروز ۷ هزار بسته مواد غذایی یک ماهه برای ارسال به شهرستان ثلاث باباجانی در حال بارگیری و تا پایان روز در میان زلزله زدگان این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی اذعان کرد: اقلامی همچون برنج ۱۰ کیلویی، کنسرو ماهی، کنسرو خورش قورمه سبزی، کنسرو خورش قیمه، عدس، لوبیا چیتی، قند، شکر، چای، نمک تصفیه شده، روغن، ماکارونی و... در قالب اقلام یک ماهه بسته بندی و در میان زلزله زدگان توزیع می شود.

سلیمی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر تلاش حداکثری خود را در جهت رفع نیازهای زلزله زدگان خواهد کرد، خاطر نشان کرد:همراه با هر بسته غذایی، بسته های ست بهداشتی همچون شامپو، صابون، مایع شوینده و... را در میان زلزله زدگان نیز توزیع می کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در روز گذشته توزیع بسته غذایی یک ماهه در ۳ شهرستان زلزله زده کرمانشاه به پایان رسید.

902/900

کد خبر: 875837

وب گردی

وب گردی