ورود خودروهای تایوانی به خیابان های تهران

لوکسژن، نخستین برند تایوانی بازار ایران روز گذشته و تنها دو روز مانده به دومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی نماینده رسمی لوکسژن در ایران در دفتر فروش مرکزی این شرکت رونمایی و معرفی شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش نماینده رسمی لوکسژن در ایران گفت: لوکسژن در سه کلاس SUV،MPV و سدان در حال تولید محصول است و در کنار نمونه های بنزینی خودروهای سدان برقی و MPV برقی نیز تولید می کند، که از این محصولات برای بازار ایران، پنج خودرو را در نظر گرفته ایم و با باز شدن سایت ثبت سفارش اقدام به ورود آنها خواهیم کرد.


او همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر هومولوگیشن 2 محصول را انجام داده‌ایم و معتقدیم شرکت آرمان موتور باید تمامی کارهای مربوط به واردات و عرضه را مطابق با قانون انجام دهد، تصریح کرد: به محض باز شدن سایت ثبت سفارش خرید را از تایوان انجام خواهیم داد و هیچ برنامه‌ای برای پیش فروش بدون برنامه ریزی نداریم.


مصطفایی در ارتباط با عرضه محصول برقی لوکسژن نیز گفت: در صورت فراهم شدم زیر ساخت مورد نیاز، محصول برقی لوکسژن را نیز عرضه خواهیم کرد.


او ادامه داد: خودروهای برقی نیاز به ایستگاه‌های برق رسانی در خیابانها و جاده‌ها دارند که این جایگاه‌ها نیز باید توسط دولت نصب و فراهم شود تا هم ما و هم دیگر شرکتها بتوانیم محصولات برقی خود را وارد کشور کنیم.


مصطفایی درباره حضور در نمایشگاه خودرو تهران نیز اظهارکرد: حضور پر قدرتی را در دومین نمایشگاه خودرو شهرآفتاب خواهیم داشت.


او ادامه داد: در روز اختصاصی خبرنگاران یک محصول دیگر را رونمایی خواهیم کرد و در کنار 3 محصول دیگر به نمایش خواهیم گذاشت.


مصطفایی خاطر نشان کرد: از عملکرد آرمان موتور و لوکسژن مشخص هست که این برند برای بازار ایران برنامه ی ویژه ای دارد، چراکه تاکنون تعداد کمی شرکت خودرویی داشته ایم که در بدو ورود به بازار ایران اینچنین پر محصول وارد شود.

منبع: میزان

403

کد خبر: 875890

وب گردی

وب گردی