تجیل از خانواده شهدا در "درکوی نیکنامان"

فرهنگسرای گلستان در برنامه «در کوی نیکنامان» این هفته میزبان مادربزرگوار شهید دفاع مقدس سعید زمانی و خواهرمعزز شهید محمد رضا رحیمی بود.

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای گلستان، در برنامه این هفته «در کوی نیکنامان» حجت الاسلام وحیدی گفت: در اسلام دو نوع شادی وجود دارد ؛ شادی که انسان خودش خلق می‌کند و در درونش هست و دوم شادی که ما خلق نمی کنیم بلکه از بیرون ما را شاد می‌کنند.

این کارشناس مذهبی با تأکید بر اینکه اگر خودت برای خودت نتوانستی کاری بکنی، دیگران نمی‌توانند برای تو کار پیدا کنند، اظهار داشت: به خودمان ایمان بیاوریم و قبول کنیم که ما فقط خودمان می‌توانیم خود را شاد کنیم. بیرونی‌ها یک روز هستند و یک روز نیستند و روزهایی که نیستند ما پژمرده و افسرده می‌شویم؛ اگر منتظریم بیرونی ها به ما شادی بدهند در اشتباه هستیم. جهان خارج همه‌اش در حال تغییر است.

وحیدی تأکید کرد که ما باید خودمان را شاد کنیم زیرا در زندگی همه‌ ما پر از خاطرات زیباست، خدا لحظه لحظه به ما کمک کرده تا به این جا رسیدیم، وتصریح کرد: خودمان را بیشتر تحویل بگیریم و به نعمت‌های خدا در زندگی خودمان با دقت نگاه کنیم درست مثل یوسف که در زندان درونش آزاد بود ما هم اگر به خودمان آزادی ندهیم در زندان می مانیم.

در ادامه این برنامه با پخش کلیپی در خصوص شهیدای این هفته مادر شهید دفاع مقدس سعید زمانی و خواهر شهید محمد رضا رحیمی خاطرات خود را از شهید بیان کردند. گفتنی است ازخانواده معظم شهیدان سعید زمانی و محمد رضا رحیمی تجلیل شد.

براساس این گزارش، تاکنون از بیش از ٢٥٠خانواده شهید در این برنامه تجلیل به عمل آمده است.

502

کد خبر: 875920

وب گردی

وب گردی