برخورد اتوبوس و کامیون در بزرگراه فتح/این حادثه فوتی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح نرسیده به میدان شیر پاستوریزه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه، گفت : ظهر امروز دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح نرسیده به میدان شیر پاستوریزه با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادمه داد : این حادثه در ساعت 13:15 ظهر امروز به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و به دنبال آن ، 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت : با توجه به ترافیک سنگینی که در محل به دلیل این تصادف ایجاد شده بود ، به تدبیر ستاد فرماندهی سازمان، یکی از ایستگاه ها از مسیر مخالف به محل اعزام شده و سریعا خود را به محل حادثه رساند.

وی اضافه کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه اتوبوس شخصی که به عنوان سرویس پرسنل یک شرکت با یک کامیون 1921 به شدت برخورد کرده بود.

ملکی بیان کرد : در اثر این حادثه کامیون 1921 از مسیر اصلی خود منحرف شده و قسمت جلوی کامیون داخل جوی آب بزرگراه افتاده بود.همچنین قسمت جلویی اتوبوس در اثر این برخورد، خسارات زیادی دیده بود و تا حدی متلاشی شده بود.

وی افزود: حدود 12-13 نفر از پرسنل شرکت که در این اتوبوس حضور داشتند پیش از رسیدن آتش نشانان همگی افراد از اتوبوس خارج شده بودند.از جمله این افراد دو خانم 40-45 ساله از ناحیه دست ، سر و صورت دچار مصدومیت شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند راننده اتوبوس نیز به دلیل آسیب های وارده به قسمت جلویی اتوبوس در جای خود گرفتار شده بود که آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز و وی را نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با کمک عوامل پلیس راهور پس از مدتی، خودروها به حاشیه بزرگراه ها منتقل شدند و ترافیک به حالت عادی بازگشت. آتش نشانان در ساعت 13:39 محل حادثه را برای بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

701

کد خبر: 876051

وب گردی

وب گردی