دستگیری کلاهبردار یک میلیارد ریالی در ساری

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از برخی شهروندان و کسبه در شهرستان ساری توسط دو فرد ناشناس با ارائه چک‌های بلامحل و بدون اصالت، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان مشخص شد، متهمان به کلاهبرداری با معرفی خود به عنوان مسئول اماکن مذهبی به بهانه خرید فرش با ارائه چک‌های فاقد اصالت و بلامحل بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال از مالباختگان کلاهبرداری کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: ماموران پلیس با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند، متهمان به کلاهبرداری را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

پهلوانی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی و دو فقره کلاهبرداری به ارزش 120 میلیون تومان اقرار کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

901

کد خبر: 876110

وب گردی

وب گردی