گروه تلویزیونی بسیج در معرفی دستاوردهای دفاع مقدس نقش‌آفرینی کند

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر تقویت ارزش‌های بسیجی در جامعه دینی، گفت: گروه تلویزیونی بسیج در معرفی دستاوردهای دفاع مقدس نقش‌آفرینی کند.

به گزارش ایسکانیوز، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی امروز در مراسم افتتاح گروه تلویزیونی بسیج مازندران در سالن آمفئی تئاتر صداو سیما اظهار داشت: بسیجیان با درک صحیحی از مسئله با ایثار و شهادت مقابل دشمنان ایستادند و نقشه دشمنان را در مقابل داعش نقش برآب کردند.

وی افزود: بسیج از اقشار مختلفی تشکیل شد که نقش بسیج صداو سیما و رسانه بسیار مهم است. طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج جمع فداکاری از مردم برای مردم و حضور در دفاع، علم، هنر، سیاست، فرهنگ،کمک به مستضعفان، تولید در ورزش و درخشش بین المللی و هرکار خیر حرکت است که برای مردم از دل مردم و همه اقشار را شامل می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه طبق فرمایش معظم رهبری بسیج طرفدار علم و اخلاق اسلامی بوده و درکار آبادانی و عمران می‌کوشند و حزب الله واقعی است، بسیج سیاسی است اما جناحی و سیاسیتکار نیست مجاهد است اما افراطی نیست و عمیقا متعبد است اما متحجر نیست اهل جذب است اما اهل تسامح در اصول نیست، افزود: اگر قرار است کشور و انقلاب را حفظ کنیم و در افق 1404 به قله‌های پیشرفت برسیم باید تفکر بسیجی فرهنگ شود که یکی از میان‌برترین و موثرترین راه‌ها از دریچه صداو سیما می‌گذرد.

بابایی با بیان اینکه تفکر لیبرالیسم و تحجر مقابل تفکر بسیجی، شیعی واسلامی قرار دارد که صدا و سیما می‌تواند پرده‌ها را کنار بزند و مردم را آگاه و بیدار کنند، افزود: بسیج با برگزاری موسیقی منافاتی ندارد اما محتوای آن باید طبق آموزه‌های دین و انقلاب باشد که گروه تلویزیونی بسیج با هنر احادیث ائمه و اهداف بسیج را ترویج کنند و پیرایه‌های غلط جامعه را با هنر، زیبایی و تکرار پاک کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: بسیج مظهر مردم سالاری دینی بوده که اگر مردم وارد اقتصاد شوند بعد مردم سالاری دینی در جامعه اجرا می‌شود که باید با نیرو و تفکر بسیجی همه ما در رزمگاه جبهه جنگ نرم سهم خوبی داشته باشیم.

901

کد خبر: 876124

وب گردی

وب گردی